20.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
ליכוד ירוק

דוקטור דוד טטרסקי מועמד לכהן כיושב ראש הנהלת רשות נחל קישון מטעם השר להגנת הסביבה

השר להגנת הסביבה, גלעד ארדן, מבקש למנות את דוקטור דוד טטרסקי כיושב ראש הנהלת רשות נחל הקישון.
דוקטור טטרסקי, בעל תואר שלישי בכימיה, עבד שנים רבות ככימאי בכיר ברשות לפיתוח אמצעי לחימה (רפא"ל), כיהן כחבר בועדה לאיכות הסביבה בחיפה, חוקר בכיר ומומחה בטכנולוגיות חדישות לניטור ובקרה של חומרים (מסוכנים). עמד בראש צוות רפא"ל לכתיבת קוד אקולוגיה במסגרת ISO14000 . (תקן המספק לארגונים יסודות לניהול איכות הסביבה, המשתלבים בדרישות ניהול אחרות ומסייע למערכת העירונית להשיג יעדים בתחומי איכות הסביבה כמו גם יעדים חברתיים וכלכליים).

דר' טטרסקי, תושב חיפה ופעיל חברתי וסביבתי שנים רבות, מכיר היטב את מכלול הפעילות הכלכלית והתעשייתית במפרץ חיפה, וכן את הפעילות העירונית לטובת כלל הציבור בעיר חיפה ובערים הסובבות אותה.

דר' טטרסקי יהיה מופקד יחד עם חברי הנהלת הרשות על קידום מדיניות הפסקת ההזרמות התעשייתיות לנחל, שיקומו והפיכתו לריאה ירוקה מרכזית של מטרופולין חיפה כפארק שיהווה מוקד פנאי ונופש לשימושו והנאתו של הציבור הרחב. נחל קישון הנו הנחל השני בגודלו בנחלי החוף של ישראל ומהחשובים בארץ. לאורך הנחל קטעים בעלי ערכי מורשת, היסטוריה, טבע ונוף ייחודיים. הנחל סבל עשרות שנים מזיהום כבד, שהביא למותה של המערכת האקולוגית ולהפיכת הערוץ לתעלת שפכים הזורמת למפרץ חיפה ופוגעת גם בו.
השר ארדן ציין כי דר' טטרסקי באישיותו וכישוריו יסייע, יחד עם רשות הנחל, לקדם משמעותית את שיקום הנחל והשבתו לציבור.
ארדן :" הצפיפות הגוברת במרחב העירוני מחייבת אותנו לפעול לשמירת שטחים פתוחים ירוקים לטובת הציבור ולהנאתו ולכן נפעל במלוא המרץ להוצאת מזהמים מהנחלים, החזרת החיים אליהם והנגשתם לציבור הרחב. מגיע לתושבי אזור חיפה ליהנות מנחל חי ומפארק משמעותי במטרופולין חיפה כשהנחל המשוקם בבסיסו וזורם לאורכו."



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

משרד האוצר והמשרד להגנת הסביבה מקדמים את מיחזור פסולת הבניין בישראל

השר להגנת הסביבה, גלעד ארדן דורש לדחות את ההחלטה על הקמת תחנה כח פחמית נוספת באשקלון

אריק זיו ויזר

לא אאפשר חזרה למדיניות הירי הקלוקלת

אריק זיו ויזר

יוסף תמיר איננו

אריק זיו ויזר

תגובת השר להגנת הסביבה, גלעד ארדן על עתירת בז"ן

אריק זיו ויזר

השר להגנת הסביבה, גלעד ארדן, בתגובה להחלטת המועצה הארצית לתכנון לאשר תוואי הרכבת באמצעות גשר מעל נחל יתלה:

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן