32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

בנט טרחן קטן

ביטן והתאגיד החדש, לשכת נתניהו נגד עצמה, שרן השכל ומפלגות הימין, למה נעלם ברקת


מתברר כי בנט שמבקר את כל משרדי הממשלה שוכח לטפל במשרד החינוך שהוא מנהל וכך בשנה האחרונה בתי הספר הפרטיים הולכים ומעמיקים את הפערים בחברה הישראלית כאשר במערכת החינוך נוצר חינוך שמקבל תקציבי המדינה וכן מגדיל את התקציבים שלו מכספי ההורים כך מיצרים פערים בחינוך. לא יעזרו לבנט קמפיינים על חמש יחידות כאשר הוא נותן יד להגדלת הפערים.

בנט הפך להיות טרחן קטן שחי על ספינים ותגרנות הנובעים מיצר רע. 

מנגד, אנו רואים דוגמה טובה הפוכה : איילת שקד שרת המשפטים. איילת מייצגת שרה שבאה
לעבוד ולא ליצר ספינים כמו הפרחח שעומד בראש מפלגתה. רבים בבית היהודי מתגאים באיילת אך מתביישים בבנט. עוד יבוא היום בו יבינו בבית היהודי שבנט הוא נטל על הציונות הדתית.

 

התאגיד החדש
השבוע הודיע נתניהו על דחיית פתיחת תאגיד השידור החדש. מייד קמה מהומת אלוהים. איך לא ? דוד ביטן אמר כי נתניהו הסכים לדחיית פתיחת הערוץ. הסיבה האמיתית היא  שמנהלי הערוץ לא מוכנים ולכן ראש הממשלה הסכים לפנייתו של ניסן קורן לדחייה. לא יעזרו ההאשמות המופרכות כנגד נתניהו – זאת האמת ואין בלתה. מכל אלה שהביעו התנגדות אנו מוצאים את בנט שמתנהג כמי שהקנאה בליברמן מוציאה אותו מדעתו.
בנט שתמך בסגירת ערוץ תקשורת לאומי – ישראל היום – בא פתאום ומתנגד לדחיית פתיחת הערוץ הציבורי. צריך לשים לב שבמחנה הלאומי בנט לא יכול להשלים עם המצב שליברמן שר ביטחון. בנט היה מעדיף את בוגי. עכשיו יש לו ליברמן שיושב לו על קולות הימין ולכן בנט שנראה כמי שמשרת את השמאל להפלת הממשלה. בסופו של יום הערוץ יפתח .


לשכה מבולגנת

 

בסוף השבוע שעבר ראינו כיצד גורמים בתוך לשכת ראש הממשלה מחרחרים ריב ומדון כאשר האשימו את השר ישראל כץ בחבירה אל השמאל .
רק ברור כי כל זה לא טוב לראש הממשלה כמו שברור כי מי שהפילו את ארי הרו ופרח לרנר היו מסביבתו של נתניהו. אותם גורמים חיים מלסכסך את ראש הממשלה עם שרים בליכוד וחותרים תחת בעלי תפקידים בלשכה. הם מאמינים כי ככל שיהיה יותר בלאגן כוחם יתחזק. השיטה ברורה כך הם מונעים את מינוי בעלי תפקידים בתוך הלשכה .שלא לדבר על כך שיש לא מעט אנשים מוכשרים בליכוד התומכים בנתניהו אך מתוארים על ידי יועציו כמי ששונאים אותו. ההיפך הוא הנכון ודוגמאות יש למכביר.
אפילו מזכיר הממשלה המיועד סובל מהמצב כאשר עד עכשיו המינוי שלו עוד לא הוגש ולכן הוא נמצא בהמתנה. נקווה שכאשר יכנס יואב הורביץ לתפקיד ראש הסגל הוא יעשה סדר בנושא.
הרי ככל שנבדוק את המצב מצבו של נתניהו מבוצר בתוך הליכוד. נתניהו הוא המועמד לראשות הממשלה בבחירות הבאות ולא משנה מתי הם יתקיימו .
אך אותם גורמים ממשיכים לסכסך את נתניהו מצד אחד עם מנהיגות הליכוד ומצד שני עם אנשי לשכתו והכי גרוע זה שאותם מקורבים לוקחים פעילי ליכוד התומכים בנתניהו ויוצרים מצג כאילו הם פועלים כנגד נתניהו.
נקווה לימים טובים יותר עם כניסתו של יואב הורביץ בתחילת החודש הקרוב.


הבחירה הנכונה 

 

השבוע ביקר בארץ נציג של הסיעה הגדולה ביותר בימין בפרלמנט הארופי שבמשך זמן רב דחתה את צרוף הליכוד לסיעה שלהם. כאשר ראו את הקשרים הנרקמים עם הסיעה המקבילה שלהם בימין באירופה שליח שלהם הגיע כדי לנסות ולמנוע את הקשרים שנרקמו .צריך לזכור כי תחת לחץ של מדינות סקדנביה נמנע השיתוף עם הסיעה הגדולה .
אך יותר מדהים הוא שהנציג שהגיע בא בדרישות מדיניות. ח"כ שרן השכל השכילה לא להיכנע לדרישות של הנציג שהגיע והמצב כעת הוא שהליכוד ממשיך בקשר עם שתי הסיעות ובעתיד יוחלט. ההיגיון הוא שעדיף להצטרף לסיעה הקטנה שאינה מכתיבה לליכוד את הדעות שלה ואפילו קרובה יותר לליכוד .


ניר נעלם במצעד הגאווה בירושלים

 

לאחר הרצח של שירה בנקי בשנה שעברה היה ברור כי תהייה התגייסות בציבור הירושלמי לצעוד מול השינאה. וכן במצעד צעדו כעשרים וחמישה אלף. כן. הציבור אמר לא לאלימות ולא לתרבות השינאה .

לא זו אף זו, פוליטיקאים צעדו ברחובות ירושלים השר לביטחון פנים גלעד ארדן אמר בתחילת
המצעד: "מה שראיתי בימים האחרונים מאוד-מאוד כאב. אנחנו חיים במדינה יהודית ודמוקרטית, אני גדלתי בבית דתי ואני בוגר ישיבה תיכונית. הכלל הכי חשוב שאנחנו מתחנכים עליו זה 'ואהבת לרעך כמוך – זה כלל גדול בתורה', וזה הדבר ששמר על העם היהודי במשך כל הדורות. אנחנו נמצאים עכשיו יומיים לפני י"ז בתמוז, ימי בין המצרים, וכשמדברים על חורבן בית המקדש הוא התרחש בגלל
שנאת חינם. הציפייה שלי דווקא מרבנים וממנהיגי ציבור זה בעניין הזה היא להיות קול מאחד, קול מלכד, של שסובלנות, של קבלת האחר והשונה. קול של אחדות ולא של פילוג ושל שנאה".

מי שנעלם היה ראש העיר ניר ברקת שפועל כשבשבת בכל דעה שלו. ברקת שבתחילת דרכו כמי שהחל לראשות העיר ירושלים יצא והודיע כי הוא בעד מצעד הגאווה בצורה ברורה. כיום הוא מעוניין להיות ראש ממשלה  ולפיכך נטש את הדרך בה הוא האמין (או לא) ומצא דרך חדשה : מחליפים דעה בהתאם לקהל. וכך ניר ברקת לא צעד השנה במצעד הגאווה ולמרות שמצעד זה עמד בסימן של קבל את האחר, נגד הרצח שבא משנאת חינם.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

התפספס לו

אריק זיו ויזר

העוגן שלי – שרית ואריה

אריק זיו ויזר

מרדכי הגלותי והרצל הציוני

אריק זיו ויזר

הבלתי מעורבים

אריק זיו ויזר

אנא נתניהו הושיעה נא

אריק זיו ויזר

בניו יורק יש יורש לנתניהו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן