20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי דעות

בין פוליטיקה לעסקנות

מה דפוק בפוליטיקה הישראלית שהופך את המרוץ להפיל ממשלה מיומה הראשון לדבר הכי חשוב בפעילות האופוזיציה? ואיך נהיית הפלת הממשלה היא האידיאולוגיה המרכזית לפני חתירה להעלאת איכות החיים האזרחיים, לפני הדרך המדינית ביטחונית ולפני האינטרסים הלאומיים של מדינת ישראל, וממתי היה המאבק של כל המפלגות באופוזיציה הוא נגד איש ולא נגד מפלגה את מדיניות .

הרבה דיברנו על ערכים ועל אידיאולוגיה ונברנו במצע שמציגה כל מפלגה במהלך הבחירות, רבות התווכחנו על חלוקת ירושלים וסיפוח שטחי יהודה ושומרון והגולן, על מדינה פלסטינית – שלום ומלחמה וגם על מדיניות חברתית כלכלית, אומנם זה הפך להיסטוריה שעומדת להישכח מזיכרוננו, אך עד לא מזמן אפילו פחות מעשור שזה היה מנהגנו בכל בחירות, והיום כל החומות נפלו והגנראלים התאחדו, לא למען השגת שלום ולא למען מלחמה בטרור ובאיום האיראני אלא למען הפלת איש אחד מכס ראש הממשלה, למרות שמדובר באיש המוצלח ביותר מזה שלושה עשורים.

הבחירות האחרונות הולידו קבוצת מהפכנים צבאיים שחתרו להפיל ראש ממשלה, אומנם בבחירות דמוקרטיות אך גם ניסו דרך נוספת כאשר לא צלחו בקלפי, גייסו לטובתם מושתל הימין האגדי להכשיל את הרכבת הממשלה, ואף הציעו הזזת המנהיג מכיסאו כדי לכופף ראש ולהצטרף לקואליציה, זו האידיאולוגיה שהניעה אותם ומניעה אותם בבחירות הנוספות והמיותרות שכפו על עם ישראל, בגיבוי מגונה של המיינסטרים של התקשורת הישראלית, שיום וליל מפמפמת פייק ניוז נגד ראש הממשלה ובני משפחתו, והמצחיק שאותה תקשורת שלכאורה נלחמת בשחיתות מסתייעת במרואיין ייחודי, עבריין מורשע משוחרר לא מכבר מהכלא על פרשיות שוחד, שיטיף מוסר לאיש שעדיין לא הוכחה אשמתו באף סעיף מההאשמות המפמפמות ע”י אישי תקשורת שעברם לוטה בערפל, ושמשתמשים בשיטות מושחתות בטענה שנלחמים בשחיתות .

ובתשובה למהפכנים הצבאיים חייבים לצאת מהמערכה הנוספת שנכפתה עלינו חזקים יותר ויציבים יותר, והניסיון שעברנו כאשר מפלגה זעירה שבקושי עברה את אחוז החסימה כפתה עלינו בחירות חוזרות ומיותרות, צריכה להיות דוגמה לעתיד שבחירה במפלגות קטנות לא מביאה לתוצאות המיוחלות, ומפלגות קטנות הן כלי סחטנות המסוכן ביותר ליציבות ישראל, ולחוסן הלאומי והכלכלי של ישראל, ומחזקת מושחתים שמתחפשים לאנשים הגונים, וכמה רבים כאלה כובשים את מסכי הטלוויזיה בזמן האחרון.

איש ישר דרך והגון אינו מסתייע בעברייני עבר, וגם לא מסכים להדלפות לא חוקיות מתוך חדרי החקירות, איש הגון לא יקריא את עדותו של נחקר בעודו יושב בחדר החקירות, כי זה לא חוקי ולא אתי וגם מושחת בעיקרו, איש הגון לא יסכים להכפיש אדם ולפרט את גרגירי העדשים בצלחת המרק, ויחסי העגבנייה והמלפפון והחסה בסלט שלו, איש הגון מי הוא כי נכחדו דוגמאותיו ומתהפך בקברו כשמכריזים על ההגון המושחת בזה העידן.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מורשת השנאה חזקה מכול

אריק זיו ויזר

בן גוריון ושכונת האולפנה

אלי חזן

על תבונה ורגישות

אריק זיו ויזר

ד”ר אביגדור הדר : “ארה”ב עוברת שינויים”

אריק זיו ויזר

הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון

חיים פוזן

פרשת השבוע -פרשת ואתחנן

עינר אביב
דילוג לתוכן