32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

אריאל מוקירה את שר האוצר

שר האוצר, ד"ר יובל שטייניץ, קיבל אות הוקרה על הצלת המשק הישראלי מהמשבר הכלכלי העולמי, מהמרכז האוניברסיטאי אריאל

שר האוצר בדימוס, יגאל כהן אורגד, העניק לשר האוצר, ד"ר יובל שטייניץ אות הוקרה על הצלת המשק הישראלי מהמשבר הכלכלי העולמי. אורגד נימק את הענקת תעודת הכבוד לשר:

"המרכז האוניברסיטאי אריאל שמח להעניק אות הוקרה לשר האוצר ח"כ ד"ר יובל שטייניץ על פעילותו הברוכה, בשנתיים הראשונות לכהונתו, בפיתוח וקידום הכלכלה והחברה בישראל, בניווט המאמץ הלאומי ליציאה מהירה מהמשבר הכלכלי הבין לאומי, בהנהגת מערכת הרפורמות במשק המיועדות להעצמת האזרח והמשק הלאומי, תוך מאבק פוליטי ציבורי עם גורמי כוח ואינטרסים רבי עוצמה, בהקצאת תוספת משאבים משמעותית למערכת החינוך בכלל ומערכת ההשכלה הגבוהה בפרט".

 

בפתח דבריו אמר שר האוצר שטייניץ "אני מקווה שתהיה לי הזכות כשר אוצר להפוך את המרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון לאוניברסיטה איכותית בישראל. אתם תדאגו לצד האקדמי ואנחנו לצד הבירוקרטי ולהקמת האוניברסיטה כאן".

 

"הצלחתה של ישראל בכל המישורים מבוססת על ההון האנושי ­- על הרוח, השכל והיצירתיות. אין לנו משאב אחר. לכן, ברגע שהצלחנו להחזיר את המשק לצמיחה ולמנוע מחזות של אבטלה המונית, זה אפשר לנו להשקיע בחינוך ובעיקר ברפורמה מקיפה בהשכלה הגבוהה", אמר.

 

בהתייחסו למצב המדיני אמר: "אנו שואפים לשלום, אך לעיתים עולה ספק אם יש פרטנר בצד השני. האסטרטגיה של הרשות הפלסטינית היא להוביל להקמת מדינה פלסטינית בלי שלום, בלי ביטחון, בלי פירוז ובלי הכרה בישראל כמדינה יהודית. זהו איום עלינו ועל הביטחון הלאומי ולא נסכים לכך." 

 

במהלך הטקס התייחס לסוגיית הפיקוח על מחירי החלב אמר: "אני לא מתכוון לאשר בתקופה הקרובה שום הוצאה מפיקוח על מוצרי חלב וגבינות, כל עוד קיים קרטל או מונופול המונע תחרות חופשית. צריך לשקול ייבוא של גבינות ומוצרי חלב. זו הדרך הטובה ביותר להוריד מחירים. אותו הדין לגבי הגז. לא נאפשר לחברות הנפט והגז לפגוע באינטרסים של צרכני החשמל מול המונופול של חברות האנרגיה. אנו שוקלים הכרזה על מונופול או פיקוח על מחירי הגז.".

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ארדן בהתקפה ליכודית : ועתה ויטלי חייקין

אלי חזן

יעלון והפוליטיקה החדשה

אלי חזן

ישיבת הממשלה בתל חי

אריק זיו ויזר

גמליאל : מתנגדת לפוליטיזציה של מעמד האישה

אריק זיו ויזר

שר החינוך מקבל את ארבעת המינים בלשכתו

אריק זיו ויזר

השר אדלשטיין לראש-הממשל​ה: "קיים לאלתר דיון במסקנות דו"ח אדמונד לוי"!

אלי חזן
דילוג לתוכן