23.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

ארדן חזק בביטחן הפנים

השבוע התמקדנו בשר גלעד ארדן, ובדקנו את שרי הממשלה ברשת, וכן את ראשי הסיעות, וחברי הכנסת של הליכוד


ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך להוביל את הטרנד השבועי. חשוב להדגיש במקביל : ברור כי הפרסום על צוק איתן שם את בנט במקום השני הרחוק מנתניהו, אחריו ליברמן ולפיד ואחרון הרצוג.
2
גלעד ארדן ללא ספק ממצה את המירב מהמשרד לביטחון הפנים. כאשר אנחנו בודקים את הנושאים בהם הוא מטפל אנו רואים כי המשטרה מובילה בנושאים. זה הולך אצלו כך : לאחר המשטרה הנושא הבא שמעניין את הרשת הוא ה – BDS,  אחרי זה גלעד והליכוד ובסוף הנושא המדיני.
1

במדד הפיסבוק נתניהו ממשיך להוביל בפער גדול כאשר עבר את רף 2 מיליון הלייקים בדף שלו. גם במעורבות הוא מוביל – 95  אלף, אחריו שר האוצר עם מעורבות גבוהה יחסית לליקים בעמוד-  46 אלף, אחרי כחלון בנט ומירי רגב, ברמת מעורבות של בנט עם 18 אלף ומירי 16 אלף.
ממשלה
גם בהשוואה מול ראשי הסיעות נתניהו מוביל במקום הראשון. אחריו ברמת המעורבות שוב כחלון, במקום השלישי לפיד נמצא ובמקום הרביעי נמצא נפתלי בנט.
ראשי סיעות
בין שרי הליכוד  אחרי נתניהו אנו רואים את מירי רגב אבל באופן מפתיע רמת המעורבות של השר ארדן היא יחסית גבוהה לכמות הלייקים שלו בדף.
שרי הליכוד
בין חברי הכנסת וסגני השרים אנו רואים שחוטובלי עם כמות לייקים גבוה אבל עם רמת מעורבות נמוכה, אורן חזן עם רמת מעורבות גבוהה. אחרי אורן נמצאת חברת הכנסת ברקו ואחרי ברקו נמצאים דיכטר ואמסלם.
חברי כנסת ליכוד



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ארז תדמור מתמודד בפריימריז בליכוד

מערכת ליכודניק

ליברמן שר חד פעמי!

דניאל נחמיה

ביטן הוא בולדוזר בהתהוות

אריאל אילוז

חליווה מחפש הלבנה

אריק זיו ויזר

הם רוצים מדינה ?

יוסי חביב

סוזי ארניה בקמפיין: די לשיימינג כלפינו

מערכת ליכודניק
דילוג לתוכן