25.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

אקוניס במפגש עם פורום גליל גולן

אקוניס תר את הארץ ונפגש הפעם עם פורום גליל גולן

פורום גליל גולן ממשיך במפגשים הרבים עם חברי ליכוד על מנת לקדם את הצפון. סגן יו”ר הכנסת ויו”ר ועדת הכלכלה אופיר אקוניס הגיע לביקור וערך סיור ומפגש עם חברי הפורום וחברי ליכוד נוספים,הסיור החל במפעל חרט הגליל ובו אירחו משפחת גיגי  את ח”כ אופיר אקוניס. במפעל הוסבר על הפעילות הנוכחית והעתידית של מרכז הכשרה בשיתוך משרד התמ”ת ומשרד החינוך. ח”כ אקוניס מצידו התחייב לבדוק  את הנושא ולנסות לסייע לפעילות הענפה של המפעל אשר הינו מקום מרכזי לתעסוקה בגליל. מי שלווה את  ח”כ אקוניס בסיור הם  יו”ר פורום גליל גולן חבר מועצת העיר צפת שוקי אוחנה,מר אלי עמר,ראש מועצת חצור לשעבר מר שאול כמיסה והאחים לבית גיגי.

לאחר הסיור התקיים כינוס וארוחת ערב חגיגית בביתו של מר אלי עמר בהשתתפות חברי ליכוד שרובם גם חברים בפורום גליל גולן מכלל אזור הצפון והועלו נושאיים מרכזיים למען הפריפריה בכלל ולחצור ולגליל בפרט . יו”ר הפורום, שוקי אוחנה העלה את נושא הטבות מס לעיר צפת ולישובי הגליל, פיתוח קרקעות לצעירים, מאבק במחירי המים  וביטול התאגידים ובהורדת המע”מ על המים הגורמת לייקור משמעותי של מצרך חיוני זה. כמו כן עלה נושא הפעילות של הליכוד בחצור ע”י חבר המרכז מר הרצל צווה שהציג את הנושא בצורה עניינית . בכינוס החגיגי  השתתפו ראש מועצת חצור הגלילית לשעבר מר יוסי אלול, מר נתן ראש, סגן ראש עירית ק”ש יגאל בוזגלו, מר אלי זעפרני, חבר מועצת ק”ש מר יורם ביטון, ראש עיריית ק”ש לשעבר מר סמי מלול הנמנה עם מקימי פורום גליל גולן והעמקים, נציגי המגזר הלא יהודי  החברים בפורום,חברי הפורום ממרכז הארץ שלמי גבאי מסניף רמלה ולילך דרשר מסניף כפר סבא. ח”כ אופיר אקוניס פירט את פעילותו הפרלמנטארית, שהתמקדה בהנחה בעלויות הנסיעה בכביש 6, נושא המהפכה הסוללרית אליה היה שותף כיו”ר ועדת הכלכלה. בנוסף, הועלו נושאיים חברתיים אשר מתכנן ח”כ אקוניס לטפל בהם. בסיום המפגש היעיל והפורה הוגשה ארוחת ערב בטוב טעם הודות על האירוח למשפחת עמר.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כל אזרח בישראל צריך לשמוח על הרפורמה בקרקעות./מאת:לואי ליפסקי

אריק זיו ויזר

ההישרדות של ליבני כמה תעלה לנו.

אריק זיו ויזר

ח”כ אלקין, אקוניס שאמה ופיניאן בצפון

אריק זיו ויזר

האם איבוד השררה מוציאה את לבני מדעתה?/מאת:יעקב בן חורין

אריק זיו ויזר

למה ההפגנה בעכו כל כך חשובה

אריק זיו ויזר

צוות התגובות של הליכוד יעמוד ח”כ אופיר אקוניס,חוטובלי,ורגב

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן