20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
אלי חזן

אף אחד אינו מעל החוק

אלי חזן מתחקה אחרי אולמרט, מוניקה לוינסקי, קלינטון והמעטפות. פורסם ב"ישראל היום".

את האמרה של מנחם בגין "יש שופטים בירושלים", אשר נאמרה בהקשר להתיישבות ביהודה ושומרון, אפשר להשאיל למקרה הרשעתו של רה"מ לשעבר אהוד אולמרט בקבלת שוחד ובקביעתו הנחרצת של השופט דוד רוזן כי "אולמרט שיקר בבית המשפט". הנה כי כן, "יש שופט בתל אביב".
ההרשעה היא נקודת ציון חשובה בתולדות הדמוקרטיה הישראלית. מצד אחד זהו יום מר ועצוב: לאחר שנשיא המדינה ושרים בכירים הואשמו בעבירות פליליות, מגיע עכשיו האדם שכיהן בתפקיד הבכיר ביותר בישראל והוא עלול למצוא את עצמו בבית הכלא לצד מי שהיה האזרח מספר 1 – משה קצב. מצד אחר, זהו יום שמעורר תקווה, בעיקר בשני היבטים: "מבחן בוזגלו", שקבע בזמנו היועץ המשפטי לממשלה אהרן ברק, מקבל משנה תוקף כאשר אדם בכיר זוכה לאותו יחס כמו אדם פשוט. לזה קוראים שוויון בפני החוק; וההלכה שלפיה אף אחד בישראל לא עומד מעל החוק, לא משנה מה העמדה שבה הוא מחזיק, מיושמת שוב, וזאת כאשר יש הוכחות לכך. הדבר בעיניי אף מעורר גאווה.

להמשך המאמר המקורי מישראל היום – לחצו כאן  



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מ.ק. 22 : הסדרה הגאונית שיכולה לחזות התנהגות של פוליטיקאים

אלי חזן

הבונים החדשים – אלי חזן

אריק זיו ויזר

כדורגל גרמני: כבר לא מוקצה

אלי חזן

הפוליטיקה החדשה מבית היוצר של ישראל כץ

אלי חזן

נתניהו התחיל בשחמט והוא משחק בדמקה

אלי חזן

היורשים של כחלון

אלי חזן
דילוג לתוכן