18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

"אני רואה במזכירות הליכוד שליחות"

יגאל הררי מתמודד למזכירות הליכוד. אלי חזן מצא שהוא רואה בכך שליחות ובייחוד לאור הנושאים אותם הוא מעלה על סדר היום

לכאורה, מבט ראשוני על המתמודדים למזכירות הליכוד יכול לעורר תמיהה : מה לעזאזל הם איבדו בגוף הזה? אך לאחר הראיון עם יגאל הררי אני חש שהבנתי יותר. שמזכירות הליכוד היא גוף דרכו אפשר להשפיע. הרבה יותר ממה שאנו חושבים. 

 

הררי נולד ב – 1957 בהוד השרון להורים שעלו מתימן. הוא גדל שם ובצבא שירת ביחידה קרבית. "התחלתי בצנחנים ולאחר מכן עברתי ליחידת הניסויים" הוא מסביר. לאחר הצבא השלים בגרויות והוציא תעודת חשמל, בניין ותעשייה. 

מתי הצטרפת לליכוד ? 

"משחר נעורי אני בליכוד. ב – 1976, בעודי חייל בצה"ל, עשינו בהוד השרון כנס ענק למנחם בגין. הצלחנו לאחד את הסניף שהיה מפולג תחת חרות, הליברלים ול"ע. 

לאחר שחרורו נבחר ליו"ר סניך הליכוד בעיר והוא שימש בתפקיד זה עד 1993. 

הררי חבר מרכז מ – 1984. הוא משמש כיום חבר ועדת הבחירות המרכזית מטעם הליכוד, חבר הועד הפועל הציוני העולמי וחבר מזכירות הליכוד העולמי. 

אך מה שחשוב יותר מכל הוא שהררי חבר מועצת העיר בהוד השרון לאחר שהצליח לקבל 2 מנדטים בבחירות שנערכו שם. 

דומה כי הוא יכול להיות גאה במשפחה שלו. שכן, הוא נשוי לדליה למעלה מ – 35 שנה והוא רווה נחת מילדיו : הבן הגדול עידן הוא עו"ד, השני, רותם – מהנדס והבת הקטנה לומדת לתואר שני בפסיכולוגיה באוניברסיטת בן גוריון. 

 

כיום הוא עובד ברדיוס – 100FM במחלקת הפרסום ולכן שאלתי אותו מה הוא מחפש בהתמודדות למזכירות הליכוד?

"כיוון שבפעמים הקודמות הבנתי שלמזכירות יש כוח ויותר חשיבות מאשר למרכז הליכוד – שהוא הגוף המורחב – החלטתי להתמודד. המרכז גדל כל פעם במספרים גדולים. כשאני הייתי חבר מרכז בפעם הראשונה היו רק 700 כמוני ואילו כיום יש מעל 3000. יכולת ההשפעה בגוף מצומצם היא הרבה יותר אפקטיבית. 

מה באמת אתה יכול לעשות במזכירות? 

"יש הרבה נושאים שאותם הייתי רוצה לקדם אך אתמקד בשניים : ראשית, הייתי רוצה לקדם את מורשת ז'בוטינסקי שנזנחה לגמרי. יש את מכון ז'בוטינסקי וגופים אחרים שנזנחו לחלוטין. שנית, תנועות הנוער שלנו מוזנחות. בעבר, צעירים היו הולכים עם חולצות הקשורות לליכוד. זה פשוט נעלם. הליכוד היום בנוי מדור המבוגרים ומדור הביניים. אין בו צעירים. אני רוצה לשנות זאת. 

אני רואה בכך שליחות – לא פחות ולכן אני מבקש את אמון הבוחרים". 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נמרודי ויוסי פוקס בפניה לבית הדין שימנע מפקד ארגזים

אריק זיו ויזר

איילה שטגמן תתמודדת לחברה בנשיאות הועידה ובוועדת חוקה

אלי חזן

סניף כפר סבא הרים כוסית עם איש השנה של ליכודניק,השר כחלון

אריק זיו ויזר

אביו של דוד אושר

אריק זיו ויזר

רמי ברדוגו – נציג המושבים והמועצות לכנסת ה-19

אלי חזן

מוגשת בקשה לכינוס מרכז מיוחד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן