20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

אנחנו ימין./מאת:אריאל מורלי

לאחר פרסום תוצאות הפריימריז האחרונים של קדימה, נשלמו למעשה רשימות המפלגות הגדולות ובראשן הליכוד וקדימה, לכנסת הבאה.
לאחר הפריימריז בליכוד נשמעו בתקשורת ביקורות קשות על כך שהליכוד נהיה מפלגת ימין קיצוני וראייה כך היא החמישייה הראשונה, שהתנגדה להתנתקות וכמובן פייגלין. לתדהמתי, חלק מנבחרי הליכוד הסכים עם הדעה הזו ובכך הוסיף שמן למדורה במקום שיעמוד איתן ויחזק את הרשימה האיכותית שנבחרה. אינני יודע אם לצחוק או לבכות. במקום שהביקורת תופנה לקדימה על אישים כצחי הנגבי ורוחמה אברהם ועוד בוגדי ליכוד מושחתים שהמילה כיסאולוגיה הפכה אצלם בשנים האחרונות לעיקר, ואשר לא ניתן להצביע על שום הישג או חקיקה שהיטיבה עם הציבור אשר הם חוקקו, מופנה ביקורת לליכוד. האם ניתן להצביע על הישג כלשהו בתחום מסוים שבו ציפי לבני הצליחה? הרי היא השרה הכי ותיקה בממשלה ואין ולו חצי דבר המעיד על הצלחה. רק כישלונות. על שום מה נבחר בה?
הליכוד, ואין צורך להתבייש בכך, הראה ברשימה שלו לאן פניו מועדות מבחינה מדינית. כן. הליכוד הינו מפלגת ימין שעומדת בראשות המחנה הלאומי ועכשיו ישנה גם רשימה שתוכיח זאת. אל לנו להתבייש ולהסביר מדוע אלו שטענו נגד תכנית הבריחה מגוש קטיף נבחרו למקומות הראשונים ,לעומת אלו שתמכו שנסוגו מעט בכוחם. אין פסול בכך שנודה ונגיד לכולם- כן. אנחנו מפלגת ימין שאמורה לתקן את הנזקים העצומים שהותירה לנו ממשלת קדימה והעבודה, ובעזרת הרשימה המכובדת שלנו אנחנו גם נעשה זאת. האם ישנו טעם לפגם בהודאה בהשתייכות לימין? האם הנסיגות והבריחות הועילו במאום לביטחונה של ישראל עד כה? האם חלה התקדמות מדינית מינימאלית שמיטיבה עם עם ישראל? אפילו הקרבה של יהודה ושומרון, הגולן, ירושלים, ביטחוננו האישי ושחרור מחבלים המוני חדשות לבקרים לא שינתה את מצב הביש. הרי שלל הבעיות במדינה כיום הן תוצאה ישירה של איוולת מדינית ושחיתות נוראית מבית היוצר של קדימה. לליכוד היום יש את היכולת לבוא ולומר שאנחנו לא חשודים בפלילים. למנהיג שלנו לא ינהלו חמש חקירות במקביל, שר האוצר שלנו לא יואשם בגניבה והמשנה לראש הממשלה שלנו לא יהיה עבריין מין מורשע.
לנו יש צוות מנצח של אישים שידועים ביושרם. כאלו שהאידיאולוגיה שלהם חזקה מכיסא בממשלה ואף בכנסת. שארץ ישראל וגורלה עומדים מולם יום –יום. אישים שמבינים כיצד יש לטפל בנושאי מתקפות הטילים בדרום, האיום האיראני, הבעיות הכלכליות, החינוך, איכות הסביבה, הבטיחות בדרכים ועוד שלל נושאים. אין לאף מפלגה כיום כזו נבחרת שבאמת מייצגת את כל העם. בכל פרמטר הליכוד מנצח את השמאל בראשות קדימה.
לכן, בתקופה קריטית שכזו, כשעתידה של ישראל נמצא בסכנה מוחשית, אסור לנו להתבייש ולגמגם אל מול כל המלעיזים. אין ולו סיבה אחת הגיונית בכדי שנמשיך את שלטון קדימה שהרס כל חלקה טובה בחברה והוביל אותנו להתדרדרות מוסרית מדרגה ראשונה. מאשימים אותנו שאנחנו מפלגת ימין? ברור שאנחנו מפלגת ימין ואנחנו גאים בכך שגורל ארץ ישראל עומד לנגד עיננו. הליכוד בראשות שרון היה מעידה חד-פעמית שעודנו משלמים עליה מחיר כבד.
על כל אחד מאיתנו מוטלת החובה למלא אחר חובתו האזרחית במדינה דמוקרטית ולעזור לליכוד לשוב לשלטון עם מספר רב של מנדטים על מנת שנוכל לעסוק בבעיות הקיומיות ולא בבעיות של שותפות קואליציונית ושחיתות, שמהוות את הסיבה העיקרית למצב הביש אליו נקלענו בשנים האחרונות.

הכותב הוא יו”ר תא לביא באוניברסיטה העברית



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

החגיגה של איציק דדוש

אריק זיו ויזר

אפרתה זה כאן

אריק זיו ויזר

כציידה ברעננה

אלי חזן

צל הקיקיון (תגובה ל’ליברמן רק נובח’) /מאת: משה שפיבק

אריק זיו ויזר

‘המטה החרדי בליכוד’ כנגד הקיצונים החרדים

אריק זיו ויזר

מכתב לחברי המרכז “ביטול המע”מ על הפירות וירקות “

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן