19 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

אירופה ברמת-גן – מי אמר שאנחנו מוחרמים?

באמצעו של חודש מרץ הקרוב (17-13), יגיעו לישראל 200 משתתפים מרוסיה, גרמניה, איטליה, אנגליה, טורקיה, סלובקיה וסלובניה – כדי ליטול חלק ביורו האמנים, שיתקיים בעיר רמת-גן.  

 

   

האירוע הבינלאומי – ראשון מסוגו בהיסטוריה של העיר רמת-גן וגם ראשון בהיקפו מבחינה ישראלית – יכלול את אליפות אירופה לנבחרות אמנים בכדורגל וגם תחרות ארוויזיון בין המדינות המשתתפות. למשך חמישה ימים, יגיעו לארץ הקודש אמנים מפורסמים וידועים ממדינות אירופה ותהיה זו אמירה חשובה מאוד בנוגע למעמד ישראל בקהילייה האירופית והבינלאומית.  

   

עצם הבאת האירוע למדינת ישראל הוא הישג ענק שאין לזלזל בו, בייחוד בימים בהם תדמיתה הבינלאומית של ישראל אינה בשמיים ויש הטוענים בשטיפת מח סדרתית כי לעולם ולאירופה “נמאס מישראל”. מסתבר שלא כך הדבר.  

   

קחו למשל את נבחרת טורקיה שכוללת כוכבי טלנובלות (הנחשבות ללהיט ענק בבתי-אב רבים בישראל) שמגיעים לישראל להופיע ולשחק על אף ולמרות המתיחות הגדולה בין המדינות, ותבינו שהספורט והתרבות באמת נמצאים מעל לכל פוליטיקה.  

   

תהא זו שעתה החשובה של שרת התרבות והספורט מירי רגב, שמשרדה אמור להעניק תמיכה רחבה ונדיבה לאירוע מסוג זה המשלב תרבות, ספורט בהיבטים בינלאומיים החשובים מאוד לישראל בימים אלו. תמונת השרה רגב, המעניקה את גביע אירופה או את הפרס המוסיקלי לעיני עשרות מיליוני צופים ברחבי היבשת תהיה תשובה מוחצת לכל המקטרגים והמלעיזים.  

   

גם שר התיירות יריב לוין, חובב ספורט וכדורגל מושבע, תומך באירוע ומבין את חשיבות הגעת אמנים אירופים לישראל. כי במסגרת נוכחותם כאן האמנים יפרסמו פוסטים, יצייצו בטוויטר ויתייגו עצמם באינסטגרם שהם כאן בישראל – ואין פרסומת אמינה, טובה ואפקטיבית מזו לתיירות הישראלית.  

   

כל משרד ממשלתי למעשה, צריך לתרום את חלקו להצלחת האירוע הבינלאומי החשוב וכל השקעה בו תהיה שווה זהב.

ראש העיר המארחת , ישראל זינגר, הבין את הפוטנציאל הענק הטמון באירוע והשכיל לקפוץ על ההזדמנות ולזכות בפרסום השווה מיליונים לעירו ואולי גם לפתח את פאן תיירות החוץ שלה.

אך המרוויחים הגדולים באמת הם אנחנו, אזרחי ישראל. לכמה ימים במרץ, נהיה סוג של קונצנזוס אירופי, מרכז אליו יישאו מיליוני עיניים אירופיות את התעניינותם ולרגעים קסומים ספורים נהיה מדינה מתקדמת שמארחת מפעל בינלאומי וערוצי הטלוויזיה שישדרו אותו מכאן יעבירו פנים שונות בתכלית מאלו שמראים בימים אלו על המסך בכל הנוגע ליושבים בציון.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פורים, והפעם ברצינות

אלי חזן

לא כצאן לטבח

אלי חזן

הדרך של לפיד לראשות הממשלה

עינר אביב

האסלאם וההר

אמיתי שיף

מצור מדיני

אריק זיו ויזר

התובנות מהמשבר בממשלה

חיים פוזן
דילוג לתוכן