32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
צעירים

איפה צעירי הליכוד?

מי יצא לתמוך בראש הממשלה ובמתווה הגז ומי לא? המחדל מתמשך

 

 

כשחיים כץ היה צריך תמיכה במירוץ לראשות יו"ר המרכז, ידע יו"ר צעירי הליכוד להביע את תמיכתו אך כעת כשראש הממשלה הגיע לבית המשפט העליון בירושלים במאבקו על מתווה הגז, יו"ר הצעירים ועימו צעירי הליכוד נעלמו ונאלמו.

 

מחוץ לאולם הפגינו עשרות פעילי שמאל ומולם עמדו עם שלטים ודגלים ראש אגף ההסברה וקשרי חוץ של הליכוד אלי חזן שהצטרף ליוזמה של אריאל אילוז לתמוך בראש הממשלה. אליהם הצטרפו אזרחים נוספים במקום.

 

post_facebook

 

במאני טיים צעירי הליכוד לא קיימים בשטח אך כל העת מבקשים תמיכה כספית והנה, שוב הוכח כי הפגנת תמיכה יכולה להיעשות גם ללא תקציבים. בימינו צריך רצון ומוטיבציה. זו הפעם השניה בה אריאל אילוז מארגן מפגן תמיכה בראש הממשלה מול המתנגדים למתווה הגז. בפעם הקודמת מול בית ראש הממשלה וכעת מול בית המשפט העליון.

 

יום לאחר מכן בכנסת נשמעו קולות רבים מטעם חברי כנסת שהביעו תמיהה מדוע צעירי הליכוד אינם תומכים בראש הממשלה ולא התייצבו לצידו ואחד מהם הוסיף בהלצה: "אולי כדאי במקביל לחוק ה-90 (חוק ההשעיה) בכנסת לחוקק חוק דומה בצעירי הליכוד. חבל על גוף איכותי שהולך והופך לסניף משיחי".

 

דוברת צעירי הליכוד מוריה זילברמן העדיפה שלא להגיב לכתב ליכודניק בנושא. כבר תקופה ארוכה שיש יותר תירוצים מהסברים ואין ספק שדוברת צעירי הליכוד תצטרך לספק תשובות (אם תצליח) בהמשך למחדל המתמשך ולחוסר הנראות בשטח.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אפליית צעירים בבחירות לוועידת הליכוד

אריק זיו ויזר

בית הדין של המפלגה קבע: בחירות ליו"ר צעירי הליכוד בספטמבר

אלי חזן

בולטים בליכודיאדה : נדב עמרמי

אריק זיו ויזר

צעירי הליכוד חולקים כבוד לחללים הדרוזים

אלי חזן

כשצעירים איכותיים מייצגים את הליכוד בברלין

אריק זיו ויזר

מוחים על הצביעות והמוסר הכפול-צעירי הליכוד וסגן השר איוב קרא במפגן מחאה מול שגרירות רוסיה

אלי חזן
דילוג לתוכן