20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

אין שופטים בירושלים !

מצא מין את מינו ברק ויניב, להנגבי מגיע טר”ש לביטן צל”ש, האם אורלי וגיא קיבלו תשלום מלחיאני ?


יש שופטים בירושלים ?
מאז ימי ז’בוטינסקי ובגין קיבל הימין את דין המלכות. גם בימים שהשמאל רדף את מתנגדיו. אולי בעיקר. הנהגת הימין תמיד דיברה בחדות ובצורה ברורה על הזכות שלנו בארץ ישראל ומנגד השמאל מעולם לא קיבל את דין המלכות. בשמאל ביקרו את קיר הברזל של ז’בוטינסקי ומיהרו לאמץ אותו. בהמשך, כאשר השמאל איבד את השלטון הוא ניסה לפורר כל יסוד במדינה. זה אותו השמאל שעשה טרנספר כדי שתהיה פה מדינה יהודית אך בהקשר הזה זה השמאל שבשני הבזקי שלטון – רבין וברק – גרם להתפוררות קיר הברזל.

ב- 92 רבין הלך להסכם אוסלו מתוך אמונה פטרונית כי הפלסטינים יוקירו תודה על הנדיבות שלו ומתיאוריה מופרכת של מזרח תיכון חדש קמנו לטרור חדש בחסות הנהגה פלסטינית שהצמיחה את טרור המתאבדים. כך נהג אהוד ברק, שההצעה שלו לפלסטינים פירקה כל מוסכמה ישראלית. לא נשכח כיצד הציע חלוקה בירושלים והתשובה לכך הייתה שוב : חזרה לגל טרור שממנו צמחה התבונה של העם  אין אמון בפלסטינים.

גם שרון, שהגיע לליכוד מבית היוצר המפא”יניקי והצליח להיות ראש ממשלה בניגוד לכל סיכוי, חתך את הקווים והלך להינתקות. שרון פרק את הימין הישראלי מבחינה פוליטית והפך להיות מנהיג השמאל. העם הלך אחריו מתוך אמונה שהוא מביא לשלום אך שם שוב הוכח כי הדרך של פיתרון חד צדדי נותן לפלסטינים רק תמריץ להמשך הטרור.

מה שברור הוא שיש כאן סיפור די דומה : ז’בוטינסקי התריע על סכנת השואה והשמאל בעת ההיא חי בחלום של סוציאליזם מבלי לראות את הסכנות. כיום, הימין בראשות נתניהו רואה את הסכנה האיראנית ומנגד השמאל הפוליטי בישראל מזלזל הכך כאשר ממפלגת העבודה ועד לפיד כאשר הם חותרים להפיל את שלטון הימין וזאת תכלית הכל ולעזאזל מדינת ישראל.

הימין קיבל תמיד את הרעיון ש”יש שופטים בירושלים” אך השמאל למעשה מעולם לא קיבל זאת למרות ששופטי העליון תמיד היו נגד הימין. למרות זאת, הנהגת הימין בסופו של יום קיבלה את ההכרעה והתמודדה איתה. השמאל שרואה כיצד אינו יכול לקבל את אמון העם מנסה לפורר גם את מוסדות האכיפה והשיטה. כך, מוסד היועץ המשפטי היה תמיד עצמאי. גם כאשר מונה בן יאיר והיה יועץ פוליטי הימין קיבל אותו עכשיו השמאל מנסה לביית את היועץ המשפטי כדי שיפסוק ויתלה את נתניהו. היה ויעשה זאת – יאמרו “הוא בסדר”. היה ויחליט כי אין סיבה להעמיד את נתניהו לדין יאמרו – “הוא לא טוב”.
ניקח החלטה אחת של שופטי בג”ץ : מס על הדירה השלישית. הם ביטלו את החוק. רק הייתי רוצה לראות למען השקיפות כמה דירות יש לשופטים שפסקו בהצעת החוק הזה. בנוסף, כל התנהלות השופטים בנושא מהגרי עבודה לוקה בחסר . כדי להגיע למשפט צדק הם צריכים הם לרדת ממגדל השן ולהבין כיצד אזרחים שומרי חוק איבדו את הסביבה, את הביטחון ואת הקהילה שלהם למען השתלטות עוינת של מהגרי עבודה אך שופטי העליון רק מנעו את החזרת מהגרי העבודה.


להנגבי מגיע טר”ש לביטן צל”ש
יש בליכוד כאלה שבונים על הליכודניקים החדשים. אחד מהם הוא צחי הנגבי.
צחי יצא להגנת הליכודניקים החדשים. רק להזכיר שמדובר באנשי שמאל קיצוני שהחליטו כי הם ישנו את הליכוד מפנים כי הם לא מצליחים להשפיע בבחירות. אין ספק שמדובר בגיס חמישי שנכנס לתוך המפלגה וזה דבר מסוכן, אך יותר מסוכנים אלה הרוצים את התמיכה שלהם. לא מדובר פה בכאלה שהם מאמינים כמו הליכוד הליברלי אלא באנשי עבודה ומרץ שאיבדו את האמונה כי אפשר לעשות מהפך. פעם זה היה כאשר עמותות ברק יצרו אווירה שרע במדינה וכך כבשו את השלטון ושדדו את הקופה הציבורית לפי עדות אלדד יניב. עכשיו הם רוצים להגיע לשלטון דרך פוטש בליכוד. הם הליכודניקים החדשים חברו לאלדד יניב מצד אחד ואני לא אתפלא אם יום אחד יתברר כי הם תולדה של האסטרטג טל זילברשטיין.
זה האיש שהיה אחראי על עמותות ברק וגם העיד שברק קיבל מעטפות אבל מעולם לא נבדק ברצינות.
ולכן כאשר צחי הנגבי בוחר ללכת עם הליכודניקים החדשים לא מגיע לו צל”ש אלה טר”ש כי הנגבי מוכיח שוב כי הוא אבי האופורטוניזם :
בעת משב הרוח של המאבק נגד הנסיגה מסיני הנגבי היה ממובילי המאבק. כך גם בקרב מול השמאל באוניברסיטאות. אך מיד לאחר התקופה הזאת הנגבי חתך שמאלה באופן שיטתי. כך ערב ההתנתקות הופיע בטלביזיה ואמר כי יקבל את הדין במשאל המתפקדים. כל הסקרים הראו אז כי תומכי ההתנתקות מנצחים אך אחרי ההפסד הנגבי התיישר עם שרון וכן הלך לפאטה מורגנה שנראה כי קדימה הפכה להיות אנחנו של אולמרט ואחר כך של ציפי. אמנם, בעת שראה את הגסיסה של הפטה מורגנה, החל בהכנות לחזרה לליכוד ובליכוד קיבלו אותו בהבנה, אך ככל שעובר הזמן מתברר כי הנגבי רק מחכה ליום שבו יוכל להיות מנהיג הליכוד. להנגבי אין בעיה מצד אחד ללקק לנתניהו ומהצד השני להיות עם אברמוביץ’ ורינה מצליח. כמו כן, אין לו בעיה ללכת לדבר עם מנהיגי מתפקדי יש”ע ומהצד השני לתמוך בליכודניקים החדשים. הוא מאמין להם כי הם 12 אלף ומבחינתו הם בסיס הכוח שלו.
לצחי לא מעניין המניע של הליכודניקים החדשים. מבחינתו אם הל”ח יהרסו את הליכוד למען מטרתו שהיא החלפת נתניהו והשתלטות על הליכוד שלו, בא לציון גואל.
צריך להבין כי הרוח של הל”ח מגיעה מבית היוצר של אנרכיסטים כמו אלדד יניב וטל זילברשטיין שמקבלים הגנה מרשויות האכיפה. מותר להאמין כי החקירות בהם נמצא טל ימוסמסו, כמו חקירות עמותות ברק וכמו כל העבירות הפליליות של אנשי השמאל
בתקשורת יש תמיד כיפת ברזל על עבריינים הבאים מהשמאל. כדי להמחיש ניקח שני ראשי ערים שהורשעו בשנים האחרונות : לחיאני מבת ים וגפסו מנצרת עילית. לחיאני קיבל כיפת ברזל עד היום שחתם על עסקת טיעון. הוא היה יושב בכל הזדמנות אצל אורלי וגיא ונהנה מהאווירה חיובית. מנגד, גפסו כל הזמן הושמץ. יתרה מזאת, הצמד אורלי וגיא גם הופיעו בבת ים באירועים. האם קיבלו תשלום?
ואם כן אז יש פה חשד לשוחד, או שזה רק תמיכה של שמאלנים? שזה רק אתי.
אולמרט היה כל הזמן כמו אתרוג אצל אורלי וגיא מעניין למה ?



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נתניהו צדק כאשר נאם בקונגרס

אריק זיו ויזר

הוא פשוט צריך ליהנות מהרגע

אריק זיו ויזר

יאללה בחירות

אריק זיו ויזר

הבן של ההיסטוריון עשה היסטוריה.

אריק זיו ויזר

שחמט על פי לפיד

אריק זיו ויזר

הקסמים של הקוסמים לא עבדו הפעם

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן