24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
טור אישי

אייל דותן: “ביבי סיטר” גילה לנו את נתניהו הפשוט

ביבי סיטר? אייל דותן כותב על תשדירי הבחירות של הליכוד בהם מככב ראש הממשלה נתניהו. עכשיו העם יודע שנתניהו  אחד משלנו


 


אני חייב לציין שתשדיר הבחירות של “הליכוד” שבו מופיע ראש הממשלה כביבי-סיטר והתשדיר הנוסף שבו נתניהו הופיע סביב הילדים הרכים בגן הילדים העלה משמעותית את התמיכה של הבוחרים בליכוד ובראש הממשלה נתניהו.


רבים מאלה שנמצאים סביבי מתארים בפניי את ראש הממשלה נתניהו כאחד שמתגורר במגדל השן ומנהל אורח חיים ראוותני שמזכיר במשהו את השלטון המלוכני. התשדירים בכיכובו של נתניהו העניקו הצצה משמעותית לנוכחותו של ראש הממשלה, שאינו לבוש בבגדי שרד וסביבו עשרות מאבטחים ושומרים. בנימין נתניהו נראה כאחד האדם וכאחד שיודע גם לצחקק וגם להיות עמך ישראל.


המלצתי בפני מטה הבחירות של הליכוד להמשיך ולשדר תשדירים שבהם ראש הממשלה מככב ואף לתבל אותם בהומור רב. הציבור מחפש ראש ממשלה שיודע לשוחח עמו בגובה העיניים ומכיר היטב את הנעשה בארצו, מדינתו ובקרב עמו. אני מעריך ש-“ביבי סיטר” הוסיף לראש הממשלה ולליכוד בין מנדט אחד לשניים.


מכר שלי שהוא תומך מפלגת “מרצ” אמר לי השבוע שהליכוד מתחזק רק בשל העובדה שראש הממשלה נחשף לציבור כאיש עממי ולא מנהיג של יינות משובחים ותענוגות החיים. אז מה רע בזה? חשוב שראש הממשלה ישתדל להיות כמה שיותר עממי וקשוב לצורכי הציבור וגם יהיה שותף מלא לתשדירי הבחירות, בגובה העיניים ובשמירת הקלפים צמוד לחזה. רק כך מנצחים בחירות. הציבור רוצה לראות לפניו מנהיג כאחד משלהם

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פרשת השבוע עם יעקב וידר

אריק זיו ויזר

הלן מזוז: לא כולנו כחלונים? טוב שכך

אריק זיו ויזר

פרשת השבוע עם יעקב וידר

אריק זיו ויזר

משילות ללא חוק עם נשים מצוינות

אריק זיו ויזר

מבחן הפוליטיקה החדשה של יעל גרמן – מערכה ראשונה

אלי חזן

הלן מזוז: טקס פרסי “פוליטיקה ישנה וחדשה” בבחירות 2015

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן