26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

או בושה או פוליגרף

עינר אביב הגיע לכמה תובנות בנושא אורן חזן 

הלב נכמר על ח"כ אורן חזן. הלב נכמר יותר על תומכיו. ובכלל, הלב נשבר למראה תנועת הליכוד. ישנו מונח במדע המדינה שנקרא "הדפיציט הדמוקרטי". אין ספק כי הליכוד היום סובל עמוק מהדיפציט הדמוקרטי וזאת משום שבבחירות האחרונות נאלצו מתפקדיו לבחור בין אורן חזן לבין שי מלכה – נציג מנהיגות יהודית. נו שוין. 

עם הכניסה לגני התערוכה ביום רביעי התחילו אנשי הליכוד להבין שמשהו לקוי. אפילו מאוד' בהקשר למה שקורה עם אורן חזן. 

אז ראשית : אורן חזן רואה עצמו כממשיכו של אביו – יחיאל חזן – וזאת כבר נקודה שלילית לזכותו. אין להתפאר ביחיאל חזן. ההתנהגות הבהמית שלו לא מוסיפה לנו שום כבוד. ולחשוב שהוא נמצא בתנועה שייסד זאב ז'בוטינסקי. מעניין האם יחיאל יודע מה זה הוד והדר ? אני מניח שלא. הוד בשבילו אולי זה נקניקיות. מצד שני, את האמא אביבה חזן יש להעריך. אביבה היא אישה יוצאת דופן, פעילה, אקטיבית, פשוט אישה טובה. ויש לקוות שאורן ישאב דווקא מהאמא ולא מהאבא. 

סרטון  התעמולה של אורן בפריימריז היה בושה וחרפה. הליכוד הוא לא מפלגת הסנדק ואוי אבוי אם נגיע לכך. 

עוד כמה הערות לסיום : אם אכן אורן איים על יו"ר הכנסת הרי שהוא צריך לקחת את דבריו וללכת מאיתנו. בעשותו כך הוא הופך ממש לעול. אורן הוא הניגוד של יולי וההתנהגות הזאת רק מחדדת את ההבדל בין הגורמים השונים בליכוד. 

אם יתברר כי טענותיו של עמית סגל נכונות אורן מוכרח להתפטר ואo לאו הרי שתתכוננו : בבחירות הבאות אורן חזן יהפוך להיות שר בישראל. 

התחקיר של עמית סגל הוא תחקיר מצוין ויש להודות לאל שיש עיתונאיים כאלה במדינת ישראל. אורן עומד כרגע בפני צומת דרכים :

האחת היא לבחור בבושה ולא לטהר את שמו. הוא יוכל לעשות זאת אם יילך לפוליגרף. כך שהנה עומדת לנו המשוואה : או בושה או פוליגרף. אחרת, שיסביר לנו איך לעזאזל הוא רוצה שנחשוב שמה שהוצג בכתבה של סגל איננו נכון.

אורן חייב את זה לא רק לנו אלא בעיקר לעצמו.  

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הקאונטר למיכאלי, צברי, גוטווין ויחימוביץ'

מתוך פוסט של אלי חזן

הזירה המרכזית – ההחלטות החשובות מוכרעות בעליון

אלי חזן

יום האישה לזונה

אלי חזן

גאווה ישראלית : ביקורת הספרים של מרטין אינדיק על "בגין" של אבי שילון

אלי חזן

המוסר הכפול של חברת הכנסת יחימוביץ'

על בחירות, טריפת קלפים ומנהיג לאומי אחד

אלי חזן
דילוג לתוכן