23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

אביר בריטי חדש עומד לצד ישראל

אריק פיקלס הוא יו"ר "הידידים השמרניים של ישראל" ועומד לצד ישראל בכל עת. השבוע הוא קיבל תואר אבירות מהנסיך צ'רלס בארמון בקינגהאם

 

על החדשות הללו פחות נשמע בארץ אבל ראוי להשמיען : אריק פיקלס, יו"ר Conservative friends of Israel, קיבל השבוע תואר אבירות מהנסיך צ'ארלס ולפיכך ייקרא מעתה סיר אריק פיקלס. 

 

סיר פיקלס קיבל את תואר האבירות על שירותיו עבור vשלטון המקומי בהיותו שר בקבינט וגם כחבר פרלמנט ועוד לפני כן בממשל המקומי. 

 

פיקלס ידוע כמי שעומד לצד ישראל בכל מקרה ובתחילת השנה כשר התקשורת אף שלח מכתב לראשי הקהילה המוסלמית בבריטניה. במכתב שזכה לתמיכת ראש הממשלה דיויד קמרון ושעמד לביקורת המוסלמים בבריטניה כתב פיקלס : "יש לכם הזדמנות נדירה ואחריות חשובה: להסביר ולהדגים כיצד האמונה באיסלאם יכולה להיות חלק מהזהות הבריטית שלכם". פיקלס שיבח את הנהגת הקהילה המוסלמית שדחתה את הפיגועים בפריז, אולם טען כי באפשרותם לפעול בדרכים נוספות. "יש צורך להיות יותר ברורים יותר מאי פעם, לגבי המשמעות של להיות בריטי מוסלמי כיום: להיות גאה באמונה שלך, וגאה במדינה שלך".

 

ראש הממשלה דיויד קמרון אף הביע שביעות רצון מהתואר שניתן לאביר הבריטי החדש. פיקלס הגיע לראשונה לישראל ב – 1994. 

 

ראוי לציין : סיר פיקלס מונה גם לעמוד כשליח בריטי שעוסק בסוגיות שלאחר השואה וכנציג הממשלה למלחמה בשחיתות. הוא מונה לעמוד בראש אגודת הידידים השמרניים של ישראל לאחר בחירות 2015 שנערכו בממלכה הבריטית. 

התמונה של סיר פיקלס נלקחה מהניוזלטר של Conservative friends of Israel 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ראשונים לזהות: הברית החזקה עם הונגריה

הרויזיוניסט

דרמה בבני ברק : וידר הוא המנצח הגדול בבחירות לראשות הסניף

ליכודניק

הליכוד על גלגלים

הרויזיוניסט

בר מצווה ל- "עוז" בהסתדרות

אריק זיו ויזר

פייגלין ירד מההר

אריק זיו ויזר

נפטר אחיו של חבר המרכז אלי דיין מלוד

אלי חזן
דילוג לתוכן