24.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
ועידת הליכוד הרביעית

השר איתן לא מוותר לנתניהו – הוועידה תכונס ב – 30.11

ביה”ד של הליכוד קיבל את עתירת השר איתן:ועידת הליכוד תכונס עד ה- 30/11

בית הדין של הליכוד הכריע היום כי יש לכנס את ועידת הליכוד בהקדם האפשרי, לא יאוחר מתאריך ה- 30/11/12, וזאת בניגוד לעמדת ראש הממשלה נתניהו אשר ביקש במענה לעתירת השר איתן שלא לקבוע תאריך לועידה, בשל האפשרות שהבחירות הכלליות יוקדמו למחצית הראשונה של 2013.
 
השר מיכאל איתן: “לא ברור למה צריך לפנות פעם אחר פעם לבית הדין של הליכוד על מנת לכנס את ועידת הליכוד, לאחר שהצירים כבר נבחרו. אני מקווה כי שהחלטת בית הדין תכובד והועידה תתקיים בתוך פרק זמן סביר”.
 
בית הדין קבע כי: “ייתכן ונסיבות מיוחדות יכולות להצדיק החלטה לדחות מועד לכינוסה של הועידה. אולם “האפשרות” בלבד של הקדמת הבחירות לכנסת אינה אחת מהן”.
 
בית הדין קיבל את עמדת השר איתן במלואה וקבע כי הועידה תיפתח לא יאוחר מה- 30/11/12, וכי הועידה תיפתח בבחירת יו”ר נשיאות והועידה ונשיאות הועידה, ורק לאחר מכן יבחרו בעלי התפקידים האחרים, כאמור בחוקה. 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תוצאות הבחירות בעפולה

אריק זיו ויזר

מבדיקת ליכודניק: המחוקק המצטיין בועידה הוא יעקב וידר

אלי חזן

ועידת הליכוד הרביעית תתכנס השבוע לדיונים והצבעות

אלי חזן

איתן בכל הכוח לכינוס הועידה

אלי חזן
דילוג לתוכן