30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
ספורט

הקוף נגד הביתרים

הקוף : לא סופר את אוהדי בית"ר, דובר הקבוצה נתבע אותו .
ענת דוידוב ב103fm
פרשן הספורט השווה את אוהדי הקבוצה הירושלמית לקבוצה הפלסטינית שקידשה את זכרו של מחבל ויצר סערה. דובר בית"ר אמר לענת דוידוב ב"103fm": "יש גבול לחריגה בחסות הפרובוקציה". קופמן: "הוא פשיסט"103fm
על השתתפות שחקני בית"ר באירוע של ארגון האוהדים "לה פמיליה", שכמה מאנשים נעצרו בחשדות לפלילים, אמר דובר הקבוצה: "ארגון 'לה-פמיליה' לא מחוץ לחוק. כל אנשי 'לה-פמיליה' הם סו-קולד, לפי מה שאתם מנסים לומר, שליליים, גזעניים ואלימים? לא כל אנשי 'לה פמיליה' מזוהים מעשים גזעניים ו/או אלימים". דוידוב שאלה על היעדרות שחקנים ערבים מבית"ר ירושלים, ודודאי השיב: "אנחנו לא מסתכלים בתעודת הזהות. אם יהיה שחקן (ערבי) שיתאים לקבוצה מבחינה מקצועית ויהיה מוכן לספוג את היותו חלוץ, כי יש פה עניין חברתי שכולנו נצטרך לחצות אותו. המועדון כבר סיכם עם שחקן ערבי-ישראלי מוסלמי והשחקן עצמו קיבל 'רגליים קרות' כי הוא קיבל איומים על חייו מאנשי הכפר שלו".

רון קופמן הגיב "העובדות הן שנעצרו 56 אנשי 'לה פמיליה', שזה ארגון פשע. ככה המשטרה מתייחסת אליו. הכניסו לשם סוכן סמוי. יותר מ-20 איש עדיין במעצר עד תום ההליכים. אז הוא (דובר המועדון) מיתמם. כל הפשיסטים האלה באים ללמד מה עובדות ומה לא עובדות. כשאני התחלתי עם עובדות הוא עוד לא היה פשיסט ועכשיו הוא פשיסט. מועדון שאוהדיו מהללים את עמי פופר שרצח שבעה ערבים, את יגאל עמיר שרצח ראש ממשלה, את ברוך גולדשטיין שרצח מתפללים במסגד, הוא לא בדיוק מועדון דמוקרטי. נכון שמועדון 'הילאל אל-קודס' עשה עצרת זיכרון למחבל, אבל הם גם עושים עצרות זיכרון למחבלים ושרים על מחבלים. מועדון הכי גזעני בעולם, שלא מוכן שמוסלמים ישחקו בו, מי הם בכלל שילינו? צריך להוציא את המועדון הזה מהחוק ואני מקווה שפיפ"א תעשה את זה".

"אני לא פוליטיקאי שגר באגם הדרעק", הדגיש קופמן. "אני אומר את דעתי. אני רוצה לומר אותה וגם משלמים לי על זה. לא מעניין אותי מה הם אומרים. שיסתופפו עם כל השלטון שמגן עליהם ומחבק אותם. אני לא סופר אותם. מה לעשות".
קרדיט מעריב http://www.maariv.co.il/sport/soccer/israel/Article-560887



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

דילוג לתוכן