20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי

אחמד טיבי כמשל

אמיתי שיף במבט נוסף על הראיון שקיים יואב קרקובסקי עם ח”כ אחמד טיבי

אחמד טיבי גונב לנו את הזהות בראיון ברשת ב’.

 

זאת לא הפעם הראשונה שבה ח”כ אחמד טיבי סובל מבעיית זיכרון. כמוהו – הנציגים מהרשימה הערבית המשותפת.

ועכשיו ברצינות : בדבריו נחשף שוב המוטיב השיטתי שבו נוקטים הנציגים הערבים בכנסת, הם אמנם בכנסת אך למעשה מתנהגים כאילו הם נציגי אש”פ שעושים כל יום טרור דיפלומטי והסברתי למדינת ישראל,  לעם היהודי ולהיסטוריה האנושית בכללותה.

 

חבר הכנסת אחמד טיבי מהרשימה הערבית המשותפת עלה לראיון ברשת ב’ בעקבות החלטת אונסק”ו ואמר את הדברים הבאים: “כי הר הבית והכותל המערבי הם מוסלמיים בלבד וחסרי זיקה יהודית”. המשיך והוסיף ח”כ אחמד טיבי כי לפי אמונתו ואמונת כל מוסלמי בעולם, בית המקדש היהודי לא היה מעולם באל-אקצה:

זה רק של המוסלמים, לא היה שם כלום”.

 

המראיין המשיך להקשות על אחמד טיבי תוך כדי הראיון ושאל על בית המקדש ועל הממצאים הרבים שנמצאו מסביב אך אחמד לא התבלבל והמשיך בנחרצות לעמיד את טענת השקר שלו:

 

“לא היה שם מבחינת האמונה של כל המוסלמים בעולם הזה, לא היה שם כלום! שום מקומות תפילה של אף דת אחרת.”

 

מה שמקומם זה שמדובר בחבר כנסת,  פרלמנטר בפרלמנט הנבחר שלנו.   הניצול המתמיד של הדמוקרטיה והפלורליזם שמאפיינים אותנו מנוצלים לרעתנו.   אין כאן מערכת יחסים הדדית אלא המשך של אותה שנאה ושיטות שבעבר פעלו מבחינה דתית היום מופעלים באופן תודעתי ותקשורתי למחוק ולערער את הזהות והמהות שלנו למי שאנחנו כאן.

 

ההיסטוריה היהודית כל כך רוויה באותם אלה שביקשו לקחת חלק בהשמדה רוחנית ונרטיבית. במשך השנים, מי שניגנה על מנגינת האנטי יהודים היית הכנסייה הנוצרית עם תורת ההחלפה הפואוליינית. (פאולוס השליח)

 

בעבר נשמרנו כקהילות בתפוצות,  היום כאומה,  כחברה חפצת חיים בין העמים,  מבקשים אנו להיות כיהודים מבלי שיגנבו לנו את הזהות , המורשת וההיסטוריה. אחמד טיבי, ח”כ בפרלמנט בישראל מנסה לגנוב ולגזול לנו את ההיסטוריה והזהות היהודית.   למעשה זה לא רק הוא.

 

מדובר במשהו שאנחנו מדירים מעצמנו והגיע הזמן לומר עד כאן!  המחוקקים הציוניים ובעלי הרגש היהודים חייבים לתת מענה חקיקתי ופרלמנטרי.  בשנות ה – 90, כאשר התרחשה “המהפכה החוקתית בישראל”.  כשהמחוקק לא מספק את הבלמים והאיזונים אל לנו להתלונן שבג”ץ מחליט את שהוא מחליט.  הם בסך הכל עושים את תפקידם נאמנה.  המחוקק הישראלי הוא זה שנכשל בתפקידו.  אתם הבנתם את זה?



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תאריו ומעלתו של משה רבנו

עינר אביב

מזל טוב למשפחת פדלי

ליכודניק

ליכודניק משתתף בצערה של ח”כ טלי פלוסקוב בשל מות אימה

אריק זיו

צעירים? מוזמנים להרמת כוסית של מטה הסברה צעירה בחמישי הקרוב

עינר אביב

שמאל/ימין, מצא את ההבדלים

נרי אבנרי

הפנים החדשות של הליכוד – הכירו את מוטי אוחנה

אריק זיו
דילוג לתוכן