25.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

תל אביב עולה ירושלים נמחקת בליכוד

 

תל אביב קדימה תל אביב
בבדיקת מתפקדי הליכוד נכון להיום הרי שגבירותיי ורבותי יש לנו מהפך ! מחוז תל אביב הוא המחוז שעשה את הקפיצה הכי גדולה בכמות המתפקדים. מאז הבחירות המקדימות נוספו 4,338 מתפקדים חדשים. וואו. מה שמתברר הוא שהפוקדים הרציניים הם ארנון גלעדי, דוד ביטן, רועי שרעבי, אמיר אוחנה, שי קינן וח”כ נגוסה. חשוב להדגיש : החלק הארי של המפקד שייך דווקא לאיש החזק בשפלה ובקואליציה דוד ביטן, כאשר מפקד שלו פלוס ארנון גלעדי ורועי שרעבי הביא את רוב המתפקדים. בחולון שנמצאת במחוז תל אביב הוכיח שי קינן שהעבודה שלו נושאת פרי.

אוחנה. אמיר אוחנה.
ומילה טובה על ח”כ אמיר אוחנה שמראה שהוא מצליח להביא עוד מתפקדים מכיוון של קהילת הלהט”ב. גבירותי ורבותי : יש בליכוד תא גאה גדול וראוי להזכיר : מדובר בהתאגדות הפוליטית הגדולה בישראל.
אחד הפוקדים שפקד מאות במחוז תל אביב הוא ח”כ נגוסה שם הצליח לפקוד את בני הקהילה שלו כפי שעשה בכל הארץ.
המחוז שחטף את הפגיעה הקטלנית הגדולה ביותר הוא מחוז ירושלים שירד בארבע מקומות כאשר בכל המחוז הצליחו לפקוד 2213 מתפקדים חדשים, כולל בית שמש, מעלה אדומים, מבשרת ציון. ראוי להזכיר שהייתה ציפייה שדווקא בירושלים יהיה מפקד גדול.
בנגב של מיקי זוהר הייתה עלייה של 3,480 מתפקדים והוא עלה מקום אחד. שם התאגדו ראשי מועצות וערים מאחורי מיקי והצליחו במפקד.

ההשלכות של המצב הזה הן שמחוז השפלה נשאר ראשון עם 19,531 מתפקדים ומתוכנן להיות במקום ה 16 ברשימה לכנסת. המחוז השני בגודלו הוא הגליל ועמקים עם 14,928 מתפקדים שממוקם במקום ה -18, אחריו מחוז דן עם 13,995 במקום 19, במקום ה – 21 מחוז הנגב עם 12,837 מתפקדים שעלה מקום אחד, במקום ה22 עם 12,590 מתפקדים קופץ מחוז תל אביב, המקום ה – 28 שמור למחוז מישור החוף עם 12,204 מתפקדים , אחריו במקום 29 עם 11,611 מתפקדים מחוז חיפה, ירושלים נמצאת במקום 32 רק עם 11,066 מתפקדים , במקום ה33 מחוז המושבים עם 8,894 מתפקדים , ובמקום ה 36 מחוז יש”ע עם 6,682 מתפקדים .

במצב הזה צחצוח החרבות יעבור לתל אביב שהופכת להיות יותר אטרקטיבית ושמות כמו מזכיר הממשלה לשעבר צביקה האוזר ודוד שרן יעלו מחדש כמתמודדים. יתר על כן : האם הקהילה הלהט”בית תעמיד עוד מועמד במחוז אחרי הפעם הקודמת?
עוד מחוז שעלה יפה מחוז המושבים והקבוצה שקשורה לישראל יעקב יכולה לחייך כל הדרך למצודה, מחוז יש”ע ירד במתפקדים שלו וסוגר את סוף הרשימה של המחוזות.


קיבינמט קלוגהפר
כגודל התקווה כך גודל האכזבה. מי שמנהל קמפיינים אגרסיביים אנרכיסטים נכשל בכל הזירות. כך עם בנט וכך עם אראל מרגלית.
את בנט הוא הפך להיות פרחח ונכשל. אותה בריונות הפילה את אראל מרגלית. בא מועמד חדש וירוק למפלגת העבודה, עשה קמפיין ללא השמצות ולא נגרר לפרובוקציות , כל זאת למרות שהיה ללא ניסיון ואופס : אבי גבאי עלה לסיבוב השני בעוד אראל נמצא במקום הרביעי.
מי זוכר את הודעת אראל מיום הבחירות שהוא ורק הוא יעלה לסיבוב השני.
קיבינמט, לא הצליח לבריון.


לפיד
השבוע שוב הוא קפץ כאשר הסביר כי הוא מצר על זה שילדיו לא יודעים מהו דף גמרא. אז אם זה כל כך חשוב ללפיד מדוע הוא כאב לא פתח איתם דף גמרא?


שמודי פגש את ביבי
אין ספק שביקור ראש ממשלת הודו היה ביקור חשוב, זאת במיוחד כאשר מדינת ישראל כבר לפני שנים שמה את המזרח בסדר העדיפויות שלה וללא ספק שיתוף פעולה כלכלי עם מעצמה כמו הודו חשוב לכלכלה הישראלית. מה גם שלהודו יש בעיות עם טרור איסלאמי .
אך מה שברור היום כי היחלשות התלות בנפט יוצר פתח להרבה ממדינות העולם לסחור עם ישראל.
הביקור היה כה מוצלח שאפילו התקשורת לא יכלה להתעלם ממנו.


הבחירות בעבודה
מפלגת העבודה יצרה מצב עצוב בפוליטיקה הישראלית. כך מגיע מועמד כמו עמיר פרץ שבגד במפלגה הזאת כבר שלוש פעמים ונבחר שוב להנהיג אותה. מפלגת העבודה משולה לאישה מוכה שחוזרת כל פעם לבעל המכה. עוד יקימו לה מקלט למפלגות מוכות.
ראוי להזכיר : הליכוד היה כבר בעבר מוכה בקלפי אך תמיד ידע להתאחד מאחורי מנהיג.
ובליכוד אין דבר כזה שמנהיג בוגד במפלגה הוא יכול לחזור להנהיג אותה.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נאמן לטיקונים

אריק זיו ויזר

מי מסובב את טלי

אריק זיו ויזר

נתניהו היה נכשל כמו אובמה

אריק זיו ויזר

מי ניצח השבוע בעימות בנט ביבי?

אריק זיו ויזר

נתניהו אסף חפץ מיותר – יומן פוליטי -מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

אופיום להמונים ואקסטזי למנהיגים – יומן פוליטי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן