18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

תא לביא מארח את חה"כ יריב לוין /מאת: אריאל מורלי

ביום שני האחרון התארח חה"כ לוין באוניברסיטה העברית במחיצת חברי תא לביא. לוין, שהחל את דרכו הפוליטית בתא לביא בגלגוליו הקודמים אי שם בתחילת שנות ה-90, סיפר מחוויותיו האישיות דאז ופירט מהן הדרכים למינוף התא. בנוסף יעץ מניסיונו האישי התא לגבי הבחירות הקרבות לאגודת הסטודנטים בקמפוס. מעבר לדיווחים על הבעיות המהותיות שעומדות כיום בפני ישראל כגון איראן, ממשל אובמה והמשבר הכלכלי, עלו בעיות נוספות. הרכבה של הכנסת, מורדי העבודה, ובעיקר- הבעיה המדינית.
הוא טען כי למרות דרישות האמריקאים- לא ניתן לחיות ללא אפשרות של בנייה. במידה ואיסור הבנייה יימשך, עדיף כבר שברק יעמוד בראשות הממשלה. הוא ציין כי בישיבת הסיעה שנערכה באותו היום הוסכם כי אין להמשיך במדיניות זו ובכלל זה, יש לבחון מחדש את דו"ח המאחזים של פעילת השמאל טליה ששון מבחינה משפטית.
מבחינתו, אין פתרונות קסם, ולאור המצב הבעייתי יש לבחון כל עניין בכובד ראש. אין פתרונות קסם ואיש אינו ערב למה שיקרה במידה ופקיסטאן תיפול חלילה לידי הטאליבן או שהאחים המוסלמים ייטלו את השלטון במצרים.
תא לביא הודה בסיום ליריב ולעוזרתו לילך על הנכונות לבוא ולתת את עזרתו לתא הסטודנטיאלי של הליכוד. מבחינתו הביע יריב נכונות לעמוד לצד התא בכל אשר יזדקק לו בעתיד.
תא לביא ממשיך במשימתו להעלות את תודעת המחנה הלאומי במרחב האקדמי באוניברסיטה העברית.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אורן כהן לשר הביטחון ושר הפנים: לתת הנחה בארנונה לסטודנטים ולמילואימניקים

אלי חזן

המייסדים הדליקו נרות חנוכה במצודת זאב

אלי חזן

כשלימור פגשה את ברו

אריק זיו ויזר

מי שרף דגל ישראל, פלסטינים,נאצים,אירנים,אנטישמים?

אריק זיו ויזר

סיעת הליכוד בת"א בראשות ארנון גלעדי נרתמת לטובת הגמלאים בעיר!

אריק זיו ויזר

אלקין אמר "כי מי שיוותר על מגרון יוותר גם על דגניה"

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן