13.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי בליכוד

תא הליכוד במרכז הבינתחומי : בונים אימפריה

עומרי אקוניס, יועצו לשעבר של ראש הממשלה ואלי חזן, מנהל אגף ההסברה של הליכוד, הגיעו להרצות בפני חברי תא לביא במרכז הבינתחומי. ציפתה להם הפתעה מאוד נעימה הרבה הודות ליו"ר התא טוני רייכלר שעושה עבודת קודש והפעילים והפעילות הרבות

 

אז לזה אלי חזן ועומרי אקוניס לא ציפו. בדרך כלל בתאי לביא מתמידים בפעילות מספר בודד אולי עשרות בקושי של פעילים אבל אמש הם הגיעו לחוג בית אצל פעיל התא אלון פרדו וראו שם את העתודה הליכודית המבורכת : סטודנטים וסטודנטיות ברוח ליכודית אשר מתנדבים, פועלים ובעיקר גאים על שיוכם. היו שם נכדים ליוצאי אשכנז יוצאי המזרח, ילדים ליוצאי אתיופיה ואפילו עולים ועולות מרוסיה ומדרום אפריקה וארצות הברית.

לתא יש מחלקות וכל ראש מחלקה הסביר מהו תפקידו. אריאל עסיס למשל עומד בראש מחלקת יחסי חוץ והוא פירט את חשיבות הפעילות. רז גרנות, מאגף קשרי חוץ של הליכוד ומצעירי הליכוד חיפה, נחת מקרקוב לאחר שמונה מחדש לסגן יו"ר EYC.

 

עומרי ואלי הסבירו לנוכחים על הפעילות שלהם בליכוד לאורך השנים ולאן הם הגיעו איתה ועד כמה חשוב שהם יתמידו בדרך. מה שהיה משותף במיוחד לשניהם הוא לא רק ההליכה בדרך הליכוד אלא האמונה בראש הממשלה בנימין נתניהו. סיכם זאת עומרי בדרכו המיוחדת שכולם הסכימו איתה : "בסופו של יום זה הכל עבור מדינת ישראל".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מתקרבת לליכוד ואף מעבר לכך

עינר אביב

בום : תוספת 17 אלף מתפקדים לספר הבוחרים.

אריק זיו ויזר

זאת ההחלטה המלאה לגבי הליכודניקים החדשים

ליכודניק

ניצחון למחנה פרי כהן, דורון גרינברג ועו"ד אסף אלעזר !

אלי חזן

תומכים באיוב

ליכודניק

שרה וביבי הם באמת זן נדיר

עינר אביב
דילוג לתוכן