32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
כללי

שר התיירות יריב לוין נפגש עם עמיתו הטורקי, השר נאבי אבקי

״אדוני השר, אני מברך אותך על בואך לישראל ומודה על השתתפותה של טורקיה ביריד IMTM. זהו הביקור הראשון של שר טורקי אחרי נירמול היחסים בין שתי המדינות. זהו ביקור חשוב ולא מקרי של שר תיירות, משום שהתיירות היא דרך מעולה להכיר אנשים, לחזק את החיבור ביניהם ובאמצעותה ניתן גם להפוך את הקשר בין המדינות טוב יותר ופורה יותר״.

השר לוין הוסיף כי ״היחסים הבילטארליים בין ישראל לטורקיה הם מרכיב חיוני לייצוב האיזור ולייצור תנופה כלכלית. ביקורו של עמיתי הטורקי יביא לשורה של מהלכים שיחזקו את היחסיים האסטרטגיים בין ישראל לטורקיה, שיש להם חשיבות עצומה הן מבחינה גיאו-פוליטית והן מבחינה תיירותית.

שר התיירות הדגיש כי ״אנו עדים לעידן חדש בתיירות לישראל: גידול בתקציבים ובמשאבים שמושקעים בתחום שמביאים לעלייה במספר התיירים שמגיעים לארץ. אנחנו נעזרים גם במודל התיירות הטורקי על מנת להגיע לתוצאות האלו״.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הליכודניקים החדשים נחשפים בערוותם

הרויזיוניסט

עכשיו זה רשמי : צורי סיסו הוא מנכ"ל הליכוד בפועל

עינר אביב

הליכוד סניף בודפשט

אריק זיו

פרשת "וישב"

אלי כהן

השר כץ מציג: תוכנית סיוע לעסקים בישראל

דניאל נחמיה ותומר רוזנטל

ליכודניקיות לעזרתה של רחלי יוקד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן