22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

שר החינוך במוזיאון גוש קטיף

שר החינוך ביקר אתמול במוזיאון גוש קטיף והביא עימו בשורה 

 

 

יום גוש קטיף נקבע בתאריך כ"ב בשבט במסגרת חוק "המרכז להנצחת מורשת גוש קטיף" בצפון השומרון תשס"ח – 2008. בעקבות אישור חוק, הודיע שר החינוך שבתי ספר המעוניינים בכך יוכלו ביום זה לשלב תכנים הקשורים להנצחת מורשת גוש קטיף. בהתאם לזאת, פרסם המשרד חוזר מנכ"ל בנושא והפיק ערכת למידה בהנחיית המטה לתרבות ישראל, לבתי הספר המעוניינים בשילובה במסגרת הבית ספרית. יצוין, כי לראשונה השנה בחרו גם בתי ספר ממלכתיים לקחת חלק בנוסף לבתי הספר הממלכתיים דתיים המשולבים כבר בתכנית.


ביום גוש קטיף במערכת החינוך בחר השנה שר החינוך  גדעון סער  לבקר במוזיאון גוש קטיף בירושלים. שר החינוך ביקר במוזיאון כאורחו של שלמה וסרטיל ממפוני גוש קטיף. במהלך הביקור אמר שר החינוך  גדעון סער  " לא קל לראות חיים שלמים של אלפי יהודים שקיימו מערכת חיים שלמה של חלוציות וציונות, שנעקרו מתוך תקווה שלא היה להבסיס. אי אפשר להצביע על תוצאות חיוביות שיצאו מההתנתקות, ברור שהמצב הביטחוני הורע בעקבות ההתנתקות, ההתנתקות הוכיחה שבמקום שאין התיישבות, נכנסים אירגוני טרור ונפגע הביטחון".

שר החינוך חיזק בסוף ביקורו את אנשי המוזיאון ואמר "אני מברך את אלו שיש להם יד במוזיאון, המזכירים את החיים שהיו בגוש" וכתב בספר המבקרים כך : "מי ייתן ונלמד את הלקחים הנדרשים, כדי למנוע השנות העקירה וכדי לחזק את ישראל ואת עתידה. לא אשכח את הימים הקשים ההם, שהיו קשים מכל – כמובן – למתיישבים".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השר יוסי פלד בסיור בחברון

אריק זיו ויזר

תכנית לאומית חדשנית להתאמת מערכת החינוך למאה ה-21

אריק זיו ויזר

פנייה לשר כץ : "עצור את מינוי יהודה בר און למנכ"ל נת"ע"

אלי חזן

לפיד חברתי

אריק זיו ויזר

עידן חדש לעם היהודי – נתן שרנסקי יו"ר הסוכנות

אריק זיו ויזר

האם לפיד בדרך לממשלה

Gilad Trugbild
דילוג לתוכן