13.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי בליכוד

"שרה נתניהו מהווה מודל השראתי עבורי"

בליכוד הוא מוכר להמון אנשים והגיע הזמן שיותר אנשים יכירו את הפעילות הענפה שלו. גבירותי ורבותי : תכירו רוי דינר

במוצ״ש בקפה נטו יהוד התקיימה מסיבת יום ההולדת של רוי דינר, כוכב עולה בשמי הפעילות הליכודית ואדם מאוד מיוחד. הגיעו חברי כנסת ,אנשי עסקים, אנשי תקשורת וסלבס לחגוג יום הולדת לרוי המשמש כיחצ"ן וכיזם חברתי.  אז מי היו שם בין השאר : פנינה רוזנבלום ובעלה רוני סמינוביץ, ח״כ אמיר אוחנה, אביבית בר זוהר, הזמרת אדווה עומר (הכוכב הבא) ,ד״ר אברהם לוי, עו״ד דירקטורית מיה קריכלי, קובי לזר מנכ״ל אפיקי תקשורת ,רונית ואירית מטיאס כתבות וואלה עסקים, בן ינובר מנכ״ל מלון דן ירושלים, עו"ד שרון פרנקנטל הבעלים של מרכז "מדיקל פרו" ,הניה נור הבעלים של קבוצת שלטי נור,יו״ר חוג תדמור דניאל כ״ץ,מזכיר חוג תדמור אופיר בוריה,היהלומן רועי קאשי,מעצב השיער סולי רחמים, היחצנית נעמי צרפק ,אמיתי יאנג יועץ אישי של נשיא המדינה ועוד ועוד.

אז ביקשנו להכיר אותו לעומק. ההקשר של רוי לליכוד בא לידי ביטוי בעיקר דרך הפעילות בחוג תדמור אבל לא רק.

היכרות קצרה :

רוי נולד באור יהודה ובגיל 9 עבר לתל אביב. "מגיל 17 עברתי לגור לבד. למדתי קולנוע ותקשורת ובוגר קורס דירקטורים בבר אילן. כבר מגיל צעיר עסקתי בהפקות קליפים לאומנים בולטים בישראל ותוכן לטלוויזיה. לצערי הרב לא גויסתי לצבא בגלל ניתוח לב פתוח בילדות וזה דבר שמאוד כואב לי עד היום. כאחד שמעודד גיוס לצבא וכיום אני בקשר ישר מול משרד הביטחון אני כותב שירה וטקסטים עבור טקסי זיכרון ופועל רבות למען משפחות שכולות".

 

הפעילות שלך מאוד מרשימה יחסית לאדם צעיר. אנו מנסים להבין בליכודניק למה הצטרפת אלינו, יכולת הרי להצטרף למפלגה אחרת.

 

"הליכוד זו מפלגה שמייצגת את הפסיפס הישראלי ובו ניתן למצאו קשת רחבה של אנשים שמייצגים כל מגזר בחברה הישראלית. אני בא מבית ליכודי ותמיד הצבענו ופעלנו למען הליכוד. הליכוד משקף את הראיה הפוליטית הכלכלית והחברתית שאני מאמין בה".

 

אתה עושה פעילות אדירה בחוג תדמור. מה אתה עושה שם בדיוק ? מדוע היית מזמין אחרים להצטרף?

"חוג תדמור בליכוד כולל את נאמני הליכוד שבחרו לגבות את הנהגת הליכוד ולשמור שההנהגה תמשיך בדרך הליכוד, שמירה על עם ישראל וארץ ישראל. החוג מתכנס מדי חודש עם חברי הכנסת ושרים לדון בענייני הליכוד והמדינה, כמו כן אנו מזמינים מרצים בתחומים שעומדים על הפרק.

במשך השנים תפס החוג מקום מרכזי בליכוד כחוג האידיאולוגי הוותיק ביותר שממשיך בפעילות רצופה. חוג תדמור הפך לשם דבר ואני מציע לכל אחד לבוא ולהצטרף. בחוג תדמור יש אפשרות לבוחר לבוא, לשאול שאלות, לקבל תשובות וכמובן להשפיע ולהציע. אני כחבר הנהלה והאחראי על היחצנות והתקשורת של החוג דואג תמיד לפרסם ולהוציא החוצה את הפעילות שלנו. הכל שקוף, אין סודות ולפעמים הביקורת קשה וטוב שיש ביקורת אנו שומרים על התנועה".

מי איש או אשת השנה עבורך ולמה?

״אני בוחר בשרה נתניהו כאשת השנה עבורי והאישה שמעוררת בי הערכה.

אין הצדקה לציד המכשפות והרדיפה וההכפשות שהיא עוברת כבר שנים. לא ראיתי אף ארגון למען הנשים שנעמד על הרגליים האחוריות שלהן בזמן שפוגעים ומשפילים אישה וזה כואב לי. אני עוקב אחרי העשייה שלה מזה שנים ולצערי פעילותה ותרומתה לחברה לא נשמעת כי זה לא מעניין את התקשורת לפרסם שהיא פועלת רבות למען ילדים חולי סרטן, חיילים בודדים, קשישים, ובכלל לכל מי שנמצא במצוקה

בעיני יש בה המון כוחות נפש היא מאוד אצילית אשת משפחה למופת יפה מבחוץ ומבפנים יותר. שהשם ישמור לי עליה".

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

גמליאל הגיעה אל הוד השרון

אריק זיו

ריבלין נבחר לאביר איכות השלטון

אלי חזן

חוכמת המילקי

רונית טלבי

הפעם : חייבים גישה אחרת כלפי החרדים

אביגדור הדר

המונה של אורן חזן

ליכודניק

בר מצווה ל- "עוז" בהסתדרות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן