32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בארץ

שעת המבחן של נבחרי הליכוד בבית שמש

חברי סיעת הליכוד מוזמנים במוצאי השבת הבאה לכנס הצלת העיר בית שמש מהשתלטות חרדית טוטאלית

בימים אלו של מחאת דיור כדאי לשים לב לבית שמש.

 

גילוי נאות : גדלתי בבית שמש עד גיל 13 ושם עוצבה התודעה הפוליטית שלי. שם הבנתי מהו הליכוד. שם נחשפתי לבגין, לשמיר, לאצ"ל וללח"י. שם הבנתי עד כמה הליכוד היא מפלגה מורכבת במובן החיובי משום שהיא אוצרת בתוכה דתיים וחילוניים, ספרדים ואשכנזים, יהודים ושאינם יהודים ובקיצור הגעתי לתובנה שהליכוד היא המפלגה הכי ישראלית שיש. ממש מיקרוקוסמוס של הישראליות.

הורי הגיעו לבית שמש הודות לעבודתו של אבי כמנהל סניף אגד. רצה הגורל ולאחר 12 שנים הורי חזרו לירושלים לאחר שנאלצו לעזוב את בית שמש. ומאז בית שמש השתנתה. תוך 20 שנה היא שינתה את אופייה שעה שעשרות אלפי חרדים הגיעו לעיר ושינו את אופייה.

 

תושבי בית שמש הוותיקה, אלו שבנו אותה בזיעת אפם, כפי שצייינתי, בייחוד אלו שבנו את החיים המשותפים בין דתיים לחילוניים ומסורתיים יחד עם המושבניקים והקיבוצניקים ממועצה אזורית מטה יהודה, פשוט נכבשו על ידי החרדים. וזה לא שאין מקום לחרדים אבל שימו לב מה קרה בשנים האחרונות : שרים חרדיים בממשלה מגבים ראש עירייה חרדי ששם לו למטרה למחוק כל נוכחות שאיננה חרדית בעיר. צריך להדגיש כי החילוניים אינם לבד. אליהם הצטרפו מסורתיים ודתיים לאומיים שחושפים את הבעייתיות של החרדים. שהרי דתיים אמורים לשלב ידיים עם דתיים וכאן דתיים לאומיים ומסורתיים מעדיפים בבירור חילוניים על פני חרדים והדבר אומר דרשני.

 

רבים מתושבי בית שמש החילוניים – מסורתיים – דתיים לאומיים עזבו אותה. הצעירים מחפשים כיצד לשפר את המצב. והנה צצה לה ההזדמנות עם המחאה העממית למען הדיור. תושבים צעירים מבית שמש, רבים מהם ליכודניקים, בדיוק כמונו, מבקשים את עזרת נבחרינו. הם מקיימים בשבוע הבא, מוצאי שבת ה – 13 באוגוסט 2011 בשעה 21:30 בסניף הליכוד בבית שמש. המטרה שלהם : בדיוק כפי שהחרדים מקדמים את עצמם הודות לכוח פוליטי, וזה לגיטימי, כך הם מבקשים להיעזר בכוח הפוליטי של הליכוד, התנועה הפוליטית הגדולה ביותר בארץ, על מנת להחזיר עטרה ליושנה, הווה אומר, להחזיר את בית שמש לתושביה המקוריים. שימו לב, כי בבית שמש עומדות לצאת לשיווק עשרות אלפי יחידות דיור והחרדים, בניגוד להסכמים קודמים, הפרו התחייבויותיהם, ומבקשים לשווק רק לציבור החרדי. אף אחד לא עוצר אותם.

 

האם הליכוד מוותר על בית שמש ? אתם, נבחרי הציבור של התנועה, תוכלו להוכיח לנו שלא. מי מכם שיגיע בשבוע הבא יוכל להראות את נאמנותו לערכי הליכוד ולמדינת ישראל של בגין ושל שמיר ולא של כוחות פוסט ציוניים.

 

אבקש להדגיש כי את המחאה מובילים קבוצת תגר, קבוצת הצעירים בסניף. והמחאה מתואמת עם כל הנציגים, בין השאר שלום אדרי ויו"ר הסניף עמרם אבוחצירה, ואפילו עם סניף מטה יהודה. כוח של 4000 מתפקדים.

 

בלעדי לליכודניק. מכתבם של חברי סניף הליכוד בבית שמש אל חברי הכנסת של הסיעה :

 

אל חבר הכנסת, אל חברת הכנסת

 

"כבר שנתיים וחצי שתושבי בית שמש הוותיקה נאבקים, שנתיים וחצי של התכתשויות בלתי פוסקות, מלחמה רציפה ומתישה מול שלטון אטום וקר, שנתיים וחצי של חוסר וודאות ושל בריחת צעירים מהעיר, שנתיים וחצי של ייאוש. ועכשיו אנו פונים אליכם ומבקשים: הושיטו לנו יד!

מאז הובס שלטון הליכוד בעיר ובמקומו עלה לשלטון ראש עירייה מטעם ש"ס, החל תהליך חרדיזציה מקיף בבית שמש: הבנייה בשכונות החילוניות והדתיות כמעט הופסקה, כשמנגד אלפי יחידות דיור נבנו לחרדים. משראו כי טוב ושאין איש שעוצר בעדם,  החלו חברי מועצת עיר חרדים במלחמה פסיכולוגית שמטרתה ייאוש הציבור הלא חרדי בעיר: הם יצאו בהצהרות קיצוניות, עודדו חרדים לרכוש בתים בשכונות לא חרדיות והחלו להכין את התשתית להפיכת בית שמש לעיר החרדית הגדולה בישראל.  צעדים אלו פגעו מאוד בתחושות תושבי העיר הוותיקה, ניכור וזרות אפפו את הכול-  מה שהוביל לעזיבת  אלפים עד כה. חילופי השלטון השפיעו אף על שכנינו, תושבי המועצה האזורית מטה יהודה, עת הוחלט ע"י משרד הפנים לגזול מקורות הכנסה מרובים של המועצה ולהעבירם לבית שמש.

 

לעתים מלאכתם של צדיקים נעשית בידי אחרים, ובימים אלו כשהארץ גועשת ורועשת לנוכח משבר הדיור, תושבי בית שמש יכולים רק לחייך לעצמם במרימות ולתהות: הרי כאן יכולה להיפתר הבעיה, עשרות אלפי יחידות הדיור שעתידות לקום בבית שמש יכולות לסייע בפתרון המצוקה, מדוע השלטון מתעלם מכך?

 

לכן אנו פונים אליכם היום חברים, אנו אלפי חברי הליכוד בבית שמש ובמטה יהודה, אנו הפעילים הרעשניים מהצמתים, אנו שהדבקנו סטיקרים, תלינו שלטים ועשינו ימים ולילות בכל מערכת בחירות. אנו שעמלנו בהובלת בוחרים אל הקלפיות, בשמש ובגשם בקור ובחום, ששכנענו למרות שלעתים עמוק בפנים לא הסכמנו, שהסברנו בעיניים יוקדות מדוע כ"כ חשוב "לשים מחל בקלפי". ללא תמורה כספית. ללא ג'ובים. ללא העדפות או טובות. לראשונה אנו פונים אליכם. לראשונה אנו אלה שמבקשים. ליבנו יוצא אליכם בתחינה: עשו למעננו. הצילו אותנו מידי אלי ישי ואריאל אטיאס החפצים בשינוי המציאות אותה אנו מכירים, עזרו לנו להחזיר את העיר לשפיות. עזרו לנו להציל את עתידה של בית שמש ועתיד האזור כולו. עזרו לנו לייעד את עשרות אלפי היחידות הדיור אשר נותרו בעיר לכלל האוכלוסייה, לא רק לחרדים- אלא גם לצעירים בני המקום אשר נאלצים לעזוב את העיר, ולאוכלוסיות חזקות נוספות.

 

אנו מאמינים בדו קיום. שנאה אינה מדברת מגרוננו. אנו מאמינים ששיתוף פעולה ויחסים תקינים אפשריים, ותמיד נושיט יד לשלום לשכנינו חרף המחלוקות והפערים. רק בדבר אחד נפשנו חושקת, רק בדבר אחד אנו חפצים: לחיות לצד משפחותינו וחברנו בבית שמש.
אנו מפצירים בכם להגיע לכנס חירום בנושא זה אשר יתקיים אי"ה בתאריך 13.08 (מוצ"ש) בשעה 21:30 בסניף הליכוד בית שמש. אנו תקווה שתקבלו את טענותינו ותעזרו לנו ביוזמה זוץ יחד נוכל להוכיח לכל תושבי מדינת ישראל שחברי סיעת הליכוד לא מנותקים מהעם, קשובים לרחשי ליבו ולא חוששים להביע את דעתם.

 

אנו פונים אליכם- אל תשיבו את פנינו ריקם!

 

התבקשתם ע"י ראש הממשלה לשאת בנטל, לסחוב את האלונקה יחד כיאה לחבורת לוחמים, אך אנו בטוחים שאף חבורת לוחמים לא תכתיר מסע שכזה כהצלחה אם בדרך ליעד האלונקה אכן הגיעה- אך הפצוע ששכב עליה נזרק בדרך.

בכבוד רב ובברכת תל חי!

חברי הליכוד, סניף בית שמש

 

ליכודניק מאחל בהצלחה רבה. בית שמש היא המשל ואילו הנמשל היא מדינת ישראל. אם נאבד את בית שמש נאבד גם את ישראל כפי שאנו רוצים אותה.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ראש הממשלה עצור את החרפה

צוקית אהרון

הישראלים מתנגדים בצורה חד משמעית לנסיגה מבקעת הירדן

אריק זיו ויזר

פיניאן מתחזק בשומרון ומחזק את ברית השומרון – טבריה

אריק זיו ויזר

ברקו בשירות נכי צה"ל

אריק זיו

בעקבות האונס בתל אביב : דרישה לתגבר כוחות

אלי חזן

הפורום האיראני מחבק את ילדי בית חולים וולפסון

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן