27.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

שליחה במזכירות הליכוד

הבחירות לחברי מזכירות הליכוד יתקיימו בחודש יוני. אלי חזן ביקש לדעת מדוע חגית אלמגור מבקשת להתמודד ומה היא מביאה באמתחתה. התשובות מעניינות 

 

חגית אלמגור יכולה בנקל להיחשב כפעילת דור הביניים בליכוד. אחרי הכל היא הצטרפה לתנועה לפני 30 שנה בהיותה בת 18. כאשר אני שואל אותה למה ליכוד ? היא משיבה חצי בחיוך : “כי רק הליכוד יכול!”. ומייד מסבירה : 

“הייתי ילדה קטנה ואני זוכרת את מהפך 77 אשר הוא לא רק מהפך פוליטי עבור מדינת ישראל אלא מהפך אישי בחיי משום שלאחר המהפך השתנו חיינו ללא היכר”. 

את יכולה להביא לי דוגמאות ? 

“לפני המהפך הייתה לנו תחושה שלא היה לנו כלום בבית. במידה רבה כך הרגשנו. לאחר המהפך השתנו פני הדברים. הליכוד, אם אשתמש במטפאורה, העביר אותנו מסוסיתא לסובארו”. 

למה את מתכוונת בדיוק ? 

“אני בטוחה שמדיניות הליכוד שדרגה את כולנו. אני אתן לך עוד דוגמא : כשהייתי קטנה היינו אוכלים מצות עם סוכר ולאחר שהליכוד חולל את המפנה הכלכלי עברנו לאכול מצות כמו שאתה מכיר אותן – עם הרבה שוקולד. הליכוד בעצם העביר אותנו ממרגרינה למסעדות”. 

יהיו מי שיחלקו עליך ויגידו שאת מדברת בצורה פשטנית. 

“כן, אלו אותם אנשים ששלטו כאן בעבר ולא מסוגלים לראות את פני הדברים משתנים”. 

 

חגית היא אם לסטודנטית הלומדת שנה שנייה ביולוגיה מולוקלרית באוניברסיטת אריאל. בעבר שימשה יועצת ועוזרת לשר סילבן שלום במשרדי האוצר והחוץ ואילו כיום היא מזכירת סיעת הליכוד בהסתדרות ונבחרה גם לחברת נשיאות וועידת הליכוד. היא נולדה בהוד השרון, גדלה בבני ברק ולאחר מכן עברה לרמת גן. בבחירות הקרובות למזכירות שייערכו ביוני היא מתכוונת לרוץ. 

 

למה את צריכה את זה ?

“הבחירות למוסדות הליכוד מעניינות אותי כי אני רוצה להשפיע. השפעה מהכנסת פחות מעניינת אותי אבל מעניינת השפעה ככלל. חברות במזכירות הליכוד זאת השפעה עבור החברים בתנועה”. 

אלמגור נחשבת אישה של אנשים. זאת התכונה שאפיינה אותה במסגרת עבודתה אצל השר שלום. היא טוענת שדני דנון הוא איש של אנשים. “כל חברי הנשיאות התאהבו בדנון וזה אומר משהו עליו”. 

 

בואי נניח שתיבחרי. מה את מבטיחה לעשות ?

“אם יבחרו בי אני מבטיחה להפתיע לטובה. לפעול לטובת החברים וחוזקה של התנועה. זה מה שעשיתי עד היום וזה כרטיס הביקור שלי. מהבחינה הזאת אהיה השליחה שלכם במזכירות הליכוד. אני מבטיחה להמשיך כמו שנהגתי : לעצב מדיניות הוגנת עבור חברי הליכוד. לשם כך אני צריכה את הכוח שלכם”. 

דעתה של אלמגור לגבי היכולת למשול היא דיעה מוצקה. היא סבורה שכאשר אדם נבחר בשם אידיאולוגיה מסוימת הוא אומר ליישם אותה בעזרת האנשים הראויים ולא כמו שקורה במקומות מסוימים. היא מביאה דוגמא :

“תראה למשל את שר התקשורת גלעד ארדן. יש לו מנכ”ל דואר שהוא בעצם איש של לפיד ושל אורי יוגב שמפעילים אותו כבובה על חוט. המנכ”ל הזה עורף ראשים בדואר מבלי לתת לאנשים יכולת ממשית להגן על עצמם וזוהי שערורייה. איפה ארדן אני שואלת והאם כך יכולה להתנהל לה מדינה ?”

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מי ניצח : נתניהו או דנון ?

אלי חזן

השר יוסי פלד וחבר הכנסת ציון פיניאן בכנס פעילי ליכוד בתל אביב

אריק זיו ויזר

בית הדין קבע : המועמדים במחוזות ייבחרו על ידי המרכז

אריק זיו ויזר

היה צריך להקשיב לקרשי /מאת: אריק זיו

אריק זיו ויזר

בגין מרים כוסית לשנה החדשה בסניף הליכוד בעפולה

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף יבנה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן