13.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

שי קינן כמשל

היעד המומלץ לעזתים אירלנד,אימן עודה מסית, אלשייך בסיכול המפכ"ל הבא, המרוץ של הרמלין, בן גוריון נתן את ההוראה לחטיפת ילדי תימן, דין דרום תל אביב כדין קיבוץ צורעה, יד ושם הפך להיות גרורה פוליטית של הקרן החדשה ?.

אז מה היה לנו שם : החמאס זורק את תושבי עזה על הגדר והעולם מבקר את ישראל. היא שהגנה על הגבול הריבוני שלה. לפני יותר מעשור עזבנו את עזה במהלך ההינתקות אך אל הואקום נכנסו טרוריסטים מהחמאס ומאז אין שקט בדרום. תושבי עזה נמצאים בכלא החמאס. אין להם תקווה אך מה שמעניין הוא שהשמאלנים אצלנו רוצים שאנחנו נמצא פיתרון. הם שכחו שהמסבירנים של שרון בזמנו, ליאור חורב ואייל ארד, הסבירו כי לאחר שנעזוב את עזה יהיה שקט..

עכשיו, כאשר החמאס מבין כי לא יוכל לגרום לנו נזק כי יש כיפת ברזל, הוא מנסה את מהלך הצעדה לגדר. אך כרגיל, גם את זה צה"ל עצר. .

הפתרון היחיד שקיים עכשיו זה פתיחת הגבול ממצרים להגירה מעזה. אנו ממליצים לתושבי עזה בחום : תעברו לאירלנד, אוהבים אתכם שם..

גם באיטליה ובגרמניה אוהבים אתכם. תעברו לשם ואז יהיה לכם טוב. אך הכי טוב זה טורקיה. הרי ארדואן מאוד אוהב אתכם..

בכל מקרה אנחנו לא נשבר וקיר הברזל יחזור פעם אחר פעם..

יחד עם זאת, אנו לא שוכחים הצביעות של מדינות אירופה : חמישים ושמונה טרוריסטים ניסו לפרוץ את הגדר ונורו גם דובר החמאס מודה שהרוב היו אנשיו. אבל כאשר אסד טבח בתושבי סוריה האירופים שותקים :, לא הקימו ועדת חקירה. כאשר טורקיה טבחה בכורדים שתיקה באירלנד, צרפת, אנגליה,גרמניה, בלגיה..

אנחנו מציעים לכם : קבלו מיליון עזתים ויהיה טוב.. הם הרי אנשים טובים..

איימן עודה

הוצג לנו כמנהיג צעיר שוחר שלום אך מתברר כי אין הבדל בינו לבין החזית הצפונית. הם המסיתים כנגד הדו קיום. וכל

וכל תפקידם הוא ליצר עימות בין ערביי ישראל למדינת ישראל..

סיכול מפכ"ל

אלשייך רוצה עוד שנה כמפכ"ל ולכן השיטה שלו היא ללכלך על כל מועמד. .

כמו שאשכנזי עשה בסוף דרכו : פרשת הרפז. זוכרים? גם שם השתמשו באותן שיטות..

אחרי שתידרך את העיתונאים כי מפקד מחוז ירושלים נפגש עם נתניהו מנסה עכשיו אלשיך להוריד את הלהבות כי מתברר כי תרבות השקר שלו לא עובדת..

זה לא השקר הראשון שלו. זה כבר סידרתי, כמו שתידרך שנתניהו שלח חוקרים כנגד חוקריו.

שתי הפרשות האלו צריכות היו להיות סוף דרכו כי בשני המקרים זה היה נכון. אז כל תיקי אלף , אלפיים , שלושת אלפים, ארבע אלפים, מתגמדים, אך אם המפכ"ל שיקר צריך ללכת בבושה מהמשטרה, ולעמוד לדין.

התקשורת נותנת לו גב והעיתונאי הכי גרוע הוא דן מרגלית שממשיך להגן על אלשייך.

הרי כל בר דעת מבין כי הדרך הזאת היא פגיעה בדמוקרטיה. העיתונאית איילה חסון באומץ רב דורשת שהנושא יבדק, העיתונאי עמית סגל מציג זאת בצורה ברורה כאשר כולם דיברו על בכיר במשטרה – עמית דיבר על אלשייך.. אלשייך נמצא בסוף דרכו נקודה.. לא יעזור לו לא דן מרגלית ולא ליאור חורב .

אין ספק כי אלשייך יכנס להיסטוריה המפכ"ל שקרן.

דוידי הרמלין

דוידי מתמודד במחוז דן בליכוד מולו מתמודדים מספר דמויות אבל אין ספק כי הוא המועמד הטוב כרגע בדן, דוידי לא נגוע במשקעים שיש למועמדים אחרים כאשר מאבקים מקומיים יצרו אווירה של דם רע. זה לא שהמועמדים אחרים לא טובים רק דוידי שלמד מהעבר והוא לא נכנס למריבות האם זה יספיק העתיד יוכיח. הדבר היפה של דוידי שהוא מקבל גיבוי מנעמי בלומנטל שהיה עוזר שלה..

שי קינן

אין ספק כי הוא צעיר ומבטיח שרוצה להיות ראש העיר בחולון ואין ספק כי חברי הליכוד בחולון יעזבו את האגו והמשקעים מהעבר יוכלו לנצח את ראש העיר חולון לא שונה מכל סניף אחר כאשר הקבוצות השונות מוכנות להקריב את הבחירות רק למען האגו, אז חולון כמשל. .

חטופי תימן

ניסים עוג'ר מהפעילים של פרשת החטופים מעלה ציוץ מלווה במסמך שבן גוריון ידע ונתן הוראה לקחת ילדים של עולים מארצות המזרח..

אחת הטענות שההורים לא יודעים מה זה נקיון, צריך רק לזכור שבאותה תקופה הן היו עוזרות הבית של אותם אלו שטענו שהם לא יודעים מה זה נקיון.

בן גריון נתן את ההוראה לחטוף את ילדי תימן
ציוץ של שפי פז : ‏קטע ממודעה שפורסמה ב-9.4 בקיבוץ צרעה תחת הכותרת ״אירוח מבקשי מקלט בצרעה – לקראת ההצבעה בקלפי״. מטרת המפגש היא ״לתת לחששות מענה הולם״.
וכל הטוב ההומניטרי הנדיר הזה (שמחייב אסיפת חברים ואישור הנהלה) נעשה כתוכנית אלטרנטיבית לגירוש, שבאה להוכיח שאפשר גם אחרת
ציוץ של דינג : לצערי רוח רעה מאד מנשבת במוסד החשוב של "יד ושם" שסוחפת אותו לכיוון פוליטי קיצוני: מסתבר שהמוסד שכיום עומדת בראשו המנכ"לית דורית נובק, אמא של מנכל"ית ארגון "שוברים שתיקה" יולי נובק (מופתעים..?), הסיר השבוע מהתצוגה את תמונת הערבי הנאצי אבי האומה "הפלסטינית" בפגישתו עם הצורר ב 1941

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שתולים בליכוד

אריק זיו ויזר

למה כן מדינת יהודית

אריק זיו ויזר

מיקי ידע לריב

אריק זיו ויזר

האם יש קומבינת-זרים של אלקין וברקת להשתלטות על הליכוד?

אריק זיו ויזר

מיקי לוי לקח ללב, דרעי לקח מהקופה הציבורית

אריק זיו ויזר

גלילי לא מאירה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן