39.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי דעות

שחר חדש בלשכת ראש הממשלה

עובד קראוס פותח לנו צוהר חדש ללשכת ראש הממשלה דרך הזרקור הקרוי יואב הורוביץ

ניסיונות ההפלה יימשכו והאובססיה לאיתור פרשיות לא תחדל. גם כתבות לא נעימות עוד יגיעו ושרה נתניהו תמשיך להיות בכל בוקר מונחת על לוח המטרה אל מול עיניים רושפות שנאה. זו המציאות והיא לא תשתנה. הכול אינטרסים, כמו שאומרים.
ובכל זאת, לשכת ראש הממשלה אינה חסינה מביקורת. עד לאחרונה עשה הרושם כאילו היא אינה מתוקתקת דיו ביחס ללשכות עברו וספקות גדולים עלו האם האנשים הבאמת נכונים נמצאים לצד מנהיגנו.
עד לאחרונה.. כי מאז שמונה יואב הורוביץ לתפקידו, רואים את האור באקווריום של נתניהו. הורוביץ הגיע לתפקיד מרקע ניהולי מרשים ובעברו גם שירות צבאי מזהיר. בשקט בשקט, בלי יחסי ציבור ואופוריה שאפיינה לא מעטים מהאנשים שעבדו בעבר ועובדים אצל רוה”מ, הורוביץ עושה סדר.
ההתמודדות עם המשברים התקשורתיים, תחזוק הקשר עם השרים והח”כים ובכלל – ההתנהלות אל ומול נתניהו הופכת בתקופת הורוביץ ליתרון שפעם היה סוג של חסרון.
אפילו גורמים פוליטיים שאינם נוטפי אהבה לנתניהו, מבינים שהורוביץ מביא עמו שחר של יום חדש בלשכה החשובה במדינה. אחד הבולטים שבהם אמר: “מאז שיואב נכנס לעסק, כל אחד חושב 10 פעמים לפני שהוא משמיע קול של משבר מול ביבי”. אחרת, שקוראת בפורומים מסוימים להחלפת נתניהו, מסרה: “המשימה שלנו לשינוי בליכוד, הופכת להיות קשה יותר בגלל הורוביץ. הוא מעודכן בכל ומנהל את העניינים מאחורי הקלעים בצורה חכמה”.
אכן, שחר חדש בלשכת רוה”מ.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לידתה של ציונות קולוניאליסטית – ארז תדמור

אריק זיו ויזר

האם חברי הכנסת הערביים נאמנים לערביי ישראל?

אריק זיו ויזר

ים של דמעות

אלי חזן

קבוצת האריות של יזדי אבלה על מותו של אילן יונה

ליכודניק

סליחה שניצחנו

אלי חזן

אגף קשרי חוץ מציג : סדנת הסברה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן