23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
משה פייגלין

רשמים מאמפיריה קורסת /מאת:משה פייגלין

שורות אלה נכתבות בטיסה פנימית בארה"ב. יצאתי לשבועיים, לסבב של פגישות והרצאות בשמונה מדינות שונות ומחר – בע"ה – אני חוזר הביתה.
עדיין אל ממשלת אולמרט…
נפגשתי עם אלפי יהודים מכל הזרמים. לעיתים טרחו ובאו גם לא יהודים לשמוע את דברי. רובם ככולם משוכנעים שאמריקה מתפרקת. איש אינו מאמין ש אובמה באמת יצליח לעצור את המפולת – וודאי לא בשיטות של 'רובין הוד' אותן הוא מאמץ. "בכל יום מפוטר לפחות אחד מהלקוחות שלי" – סיפר רופא שיניים מצליח, "אנשים שפוטרו מעבודתם, מבקשים ממני לעקור את שיניהם, כי אין להם כסף לטפל בהן".
"אני לא מאמין שהדולר יהיה שווה את הנייר שהוא מודפס עליו" – אמר יהודי בעל רשת חנויות תמרוקים.

"הנזק שגרם מיידוף ליהודים הוא עצום" – לחש לי איש עסקים מצליח – "אף אחד לא מדבר על כך בפומבי, אבל מה הוא האיש שגנב 65 מליארד דולר – את זה כולם יודעים היטב…"

נראה כי אמריקה צועדת במסלול האירופאי והכריזה בשקט על כניעה לאופנסיבה המוסלמית. המחלקה שאמורה היתה לפקח על הטרור המיוצא מסוריה – פורקה. איראן מקבלת מאובמה את כל הסיבות לחשוב שאין מה לחשוש מהאמריקנים. כמעט מיליארד דולר מוזרמים לחבורות הטרור ה"פלסטיניות" בארצנו, כל זאת בשעה שהחוב הלאומי האמריקני תופח למימדים ההופכים את המפולת הסופית לשאלה של זמן בלבד.

באחת הפגישות, סיפרה לי אישה נכבדה, שלפני עשר שנים, זמן קצר לאחר המתקפה על מגדלי התאומים, היא קראה מאמר שצפה בדיוק את ההתרחשויות. אני לא זוכרת מי כתב את המאמר הזה – אמרה, אבל אני זוכרת היטב את שמו – "מדוע אמריקה הפסידה במלחמה".

טרחתי ומצאתי את המאמר ההוא. כתבתי אותו לאחר ששמעתי את הנשיא בוש קורא לכל האמריקנים להתפלל בשביל אמריקה- בכנסיות, בבתי הכנסת ובמסגדים… כלומר בוש קרא להתפלל גם אל אותו האל שבשמו הוחרבו המגדלים. הבנתי שהאמריקנים לא מבינים את מהות המלחמה שנכפתה עליהם, אינם מבינים מי האויב ולכן, בהכרח, יפסידו. המאמר צפה במדויק את ההסתבכות האמריקנית באפגניסטן ובעיראק, את המשך האופנסיבה המוסלמית, את ההתדרדרות הכלכלית שתבוא ואת פחד היהודים:

" לא יהיו פוגרומים באמריקה, פוגרומצ'קים קטנים – אולי, אבל לא מה שהורגלנו לו באירופה,
יש משהו טוב מדי באומה הזו שלא יאפשר זאת, אבל איך יראה יהודי את פרצופו ברחוב כאשר כל אמריקאי משוכנע שהוא איבד את פרנסתו, את רכושו, את הקרובים לו שנהרגו בפיגועי טרור ובמלחמה אין סופית –
בגלל היהודים." (מדוע אמריקה הפסידה במלחמה – משה פייגלין תשרי תשס"ב)

כפי הנראה אנו נמצאים בתוך תהליך של שינוי מהיר בסדרי הכוחות הבינלאומיים. התרבות המערבית הולכת ומתפוררת מול עוצמתו האמונית של העולם המוסלמי. התפיסה הפוסט מודרנית – שמשמעותה עיקור מושגי הטוב והרע, ריסקה את יכולתה של התרבות המערבית לעמוד מול התרבות המוסלמית. למערב יתרון מוחלט בכל דבר על האסלאם – למעט היכולת להבחין בין טוב לרע. כשאין אלוהים אין אמת וממילא אין את היכולת להבחין באויב. שערי העולם המערבי נפתחים בפני גלי ההגירה המוסלמיים, ואלה מביטים בבוז על הכופרים ועל שעון החול האוזל של ארצותיהם.
אירופה כבר כרעה על ברכיה מול האופנסיבה הזו. נדמה היה שאמריקה תעמוד בפרץ – אבל אומה שבחרה לעצמה נשיא בעל רקע מוסלמי בשם 'חוסין', כנראה אינה מסוגלת לכך.

אנו צריכים להיערך לכך שניוותר לגמרי לבד מול האיום האיראני ומול עולם עוין מאוד.
אנו צריכים להיערך לכך שתוך כדי המשבר, נעמוד בפני גל עליה גדול מארה"ב וממדינות המערב.

אנו צריכים להיערך למציאות המזכירה מאוד את מלחמת השחרור. להבין שאין לנו על מי לסמוך מלבד על עצמנו ועל אבינו שבשמיים.
גם אז, במלחמת השחרור, האמריקנים התנכרו לישראל ונלחמנו לגמרי לבד. גם אז עמדנו בפני איום השמדה מצד העולם המוסלמי כולו – אפשר לומר שההיסטוריה חוזרת, אך בהבדל משמעותי אחד.

האלמנט הדומיננטי במאבק הקרב הוא הרבה יותר דתי מלאומי – כפי שחווינו במלחמות ישראל עד כה.מול מערכה מסוג כזה – כוח פיסי בלבד לא יספיק. זה לא הספיק לאמריקנים מול בן-לאדן, זה גם לא הספיק לנו מול החמאס. עלינו לבצר את כוחנו הרוחני. ב'עופרת יצוקה' ראינו שלחיילים שלנו, כבר יש את הכוח האמוני הזה. נשאר רק לוודא שגם ההנהגה הישראלית תתחמש בו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ברית הזוגיות, הקלות בגיור, ומה שמסביבם. משה פייגלין nrg

למה הם תוקפים את הליכוד /מאת:משה פייגלין מקור ראשון

אריק זיו ויזר

התקיפה באיראן והיחסים עם ארה"ב. משה פייגלין nrg

אריק זיו ויזר

ברית הזוגיות, הקלות בגיור, ומה שמסביבם. משה פייגלין nrg

פייגלין: לנתניהו אסור לשתוק

אריק זיו ויזר

על שלטים בכותל ומצעד הגאווה משה פייגלין nrg

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן