18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

ריבלין למזכ”ל נאט”ו : “ישראל לא תוותר על זכותה להגנה עצמית”

בפגישתם אמש בבריסל ביקש ריבלין ממזכ”ל נאט”ו למלא תפקיד בהרגעת הרוחות בין המדינות

“לנאט”ו תפקיד חשוב בהסדרת היחסים בין ישראל לטורקיה” כך אמר אמש (ג’) מזכ”ל נאט”ו, אנדרס פו רוסמוסן (ANDERS FOGH RASMUSSEN) ליו”ר הכנסת בפגישתם בבריסל במענה לבקשתו למלא תפקיד במשבר.

ריבלין נועד עם רסמוסן ודן עמו במספר נושאים הקשורים בשיתוף הפעולה בין נאט”ו לבין ישראל ובקונפליקט עם התורכים, ואמר:  “היחסים בין העמים ידעו אחווה, שיתןף פעולה והערכה הדדית. המשבר שאנו חווים עכשיו הוא תוצאה של שינוי אסטרטגיה מצד ארדואן. הדרישה שהוא מציב בפנינו לא היתה מתקבלת על דעתו לעולם אילו היתה מופנית אליו, להתפשר על הגנת ארצו מפני התקפות טרור. המשבר יכול וצריך להיות מאחורינו, אך ישראל איננה יכולה לוותר על זכותה להגן על עצמה, כפי שכל דמוקרטיה חייבת לעשות”.

ריבלין ביקש ממזכ”ל נאט”ו למלא תפקיד בהרגעת הרוחות: “בסיטואציה הזו, יש לנאט”ו תפקיד מכריע, משום שהיא מהווה גשר בין מדינות. קשרינו עם הטורקים עדיין קיימים במישורים רבים, וניתן לשקם את מכלול היחסים עמם” אמר ריבלין.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ח”כ בצניעות : אקוניס והרכבת

אלי חזן

יו”ר הכנסת הורה: מותר להיכנס למשכן בחולצות תנועה

אריק זיו ויזר

ריבלין חוגג בעוטף עזה: המימונה היא חג האמונה

אריק זיו ויזר

ריבלין לנתניהו: המחלוקת בינינו איננה אישית

אריק זיו ויזר

ח”כ לימור לבנת בתגובה להצטרפותו של האלוף במיל עוזי דיין לליכוד:

אריק זיו ויזר

“די לדיבורים- הגיע הזמן לגרש את כל המסתננים”

אלי חזן
דילוג לתוכן