19.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
זוכרים את בגין

ריבלין חושב שנבחרי הליכוד חוטאים למורשת בגין

באזכרה לחללי אלטלנה שנערכה הערב אמר יו"ר הכנסת לשעבר : "בגין לא חלם להגביל את השיח הפרלמנטארי" 

 

הערב, התקיימה בנחלת יצחק האזכרה במלאת 65 שנים להפגזת האונייה אלטלנה וחלליה. באזכרה השתתפו רבים ובהם סגן השר אופיר אקוניס, ח"כ רובי ריבלין, צעירי הליכוד ואחרים. ריבלין היה זה שמשך את מלוא תשומת הלב. 

 

בנאומו הדגיש ריבלין את הדברים הבאים : "מלחמת אחים תהיה סופה של מדינת ישראל; מנחם בגין לא חלם להגביל את השיח הפרלמנטרי בכנסת או להעלות דרמטית את אחוז החסימה".

הוא הוסיף על רקע הצעת חוק המשילות לסדר היום ואמר : "בגין ראה בדמוקרטיה הפרלמנטרית את שיטת המשטר ההולמת עבור הישראלים. מתוך מראה לועו של התותח הארור, הוא הטיף לכך שרק דמוקרטיה פרלמנטרית תבטיח ייצוג מיטבי ומקסימלי עבור העם בישראל על מגזריו, על פלגיו, על השונות והפערים שבו". לדבריו: "רק דמוקרטיה פרלמנטרית תאפשר לקבוצות המיעוט בישראל להשמיע את דברם. כל חייו הפוליטיים, גם כראש ממשלה, גם כשהדבר לא עלה בקנה אחד עם הנוחות הציבורית והפוליטית שלו, ראה בגין בכנסת את הזירה המרכזית של הוויכוח, ומעולם, לא העז להעלות על דל מחשבתו להגביל ולשתק אותה".

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נבחרי הליכוד זוכרים את בגין – משה פייגלין

אריק זיו ויזר

ריבלין חושב שנבחרי הליכוד חוטאים למורשת בגין

אלי חזן

נבחרי הליכוד זוכרים את בגין – שר החינוך גדעון סער

אלי חזן

נבחרי הליכוד זוכרים את בגין – קטי שיטרית

אריק זיו ויזר

נבחרי הליכוד זוכרים את בגין – סגן יו"ר הכנסת אופיר אקוניס

אריק זיו ויזר

צוואת מנחם בגין – 20 שנה למותו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן