19.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
ח"כ רובי ריבלין

ריבלין בדיון על המשבר הכלכלי

ח"כ ריבלין יו"ר הועדה הזמנית של ו.הכספים, פתח את הדיון הכלכלי לצידו של ח"כ מיקי איתן יו"ר הכנסת בפועל (שיזם את הדיון), אמר בפתיחת הדיון: "קשה לאמוד את הנזק ובוודאי את התוצאות לטווח ארוך של המשבר הנוכחי. קשה לדבר ולדון, ובוודאי ללבן, את ההשלכות של המשבר שלפנינו, כאשר עדיין אי אפשר להעריך את מלוא היקפו. אין בידינו את היכולת לדעת, האם אלו טפטופיו הראשונים? האם כבר הגענו לשיא? או שמא כבר המשבר הולך ושוקע? צריך להודות ולומר שאנו הולכים כעיוורים במשבר הזה, וכל אותם מושגים,התובנות והכלים, שפיתחנו ורכשנו במשברי העבר, פשוט קורסים במבחן המשבר הפיננסי הזה. המשבר הפיננסי העולמי אמנם כבר כאן – איש אינו משלה את עצמו – אבל, עדיין רב הנסתר על הגלוי, וגם הגלוי – אינו מבשר טוב".
ריבלין הוסיף, כי "סוגיית הערכות המדינה והכנסת מול המשבר הכלכלי חייבת להיות מלובנת ומבוררת דווקא בכנסת, בין כותלי המוסד שבו מתקבלות ההכרעות. אסור שדיון כזה, שיש לו השלכות לאומיות רחבות היקף, ייאלץ לנדוד ולחפש לעצמו אכסניה אחרת, בטרקלינים של גבירים ובעלי הון, או פורשי חסות למיניהם, במקום כאן, בבית הטבעי, בכנסת ישראל".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רובי ריבלין – 3 שנים להתנתקות: חנינה לאיחוי הקרע

אריק זיו ויזר

ח"כ ריבלין:" המסורת היהודית אינה נחלת קבוצה סקוטוריאלית"

אריק זיו ויזר

ח"כ ריבלין בדיון בועדת הכספים: אסור לפרוץ את מסגרת התקציב.

אריק זיו ויזר

הכנסת צפויה לאשר חנינה ממלכתית על רקע ההתנתקות

אריק זיו ויזר

חכ ריבלין, יוזם חוק החנינה, בתגובה להמלצת מ.המשפטים

אריק זיו ויזר

ח"כ ריבלין על דיון בממשלה בנוגע לפינוי פיצוי מוקדם: פרובקציה ולא מדיניות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן