25.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
ד"ר יצחק בן גד

ראש הממשלה ראוי לברכות

מנכ”ל הבנק הענק סיטי בבקורו בישראל התיחס לכלכלת ישראל.  להלן חלק מדבריו שהופיעו ב”כלכליסט” מ6.12.2010:  “פגשתי את הנשיא פרס את שר האוצר ואת רה”מ וברכתי אותם על האופן המדהים שבו כלכלת ישראל התמודדה עם המשבר הכלכלי.  כשלוקחים בחשבון את קצב הצמיחה בישראל שנע סביב 4% הגרעון עומד על 4% ושעור האבטלה שעומד על 6%, אין עוד הרבה כלכלות כאלה בעולם.  מדובר בעדות לניהול מוצלח של המשבר אך גם ראיה לכך שכולם עובדים יחדיו כדי לחזק את מעמדה של ישראל בעולם.”

היה זה בנינמין נתניהו שהיה שר האוצר בזמנו שראה את הנולד והחליט לפעול.  הגזרות שהטיל על הציבור גרמו לכך שאנשים ראו בו שר אנטי חברתי שאינו מבין את מצוקת הזולת, פוגע בחלשים ועקב כך זכה לבקורת חמורה ביותר.  בגלל הצעדים הבלתי פופולריים שנקט נגרמו לו צלקות פוליטיות.  אך האיש לא נרתע ופעל כדי להציל את המצב.  היום רואים את פירות המדיניות המרסנת שנקט שר האוצר דאז וראש הממשלה היום.

ממנהיג מבקשים שיראו את הנולד.  נתניהו אכן ראה את הנולד ופעל נכון.

כאשר פרצה השריפה בכרמל מייד הבין רה”מ שהשריפה הזו זקוקה מייד לעזרה מבחוץ.  אמר ועשה.  העזרה המאסיבית של מדינות העולם עזרה לישראל להתגבר על האש.  שוב הוכח יש כאן מנהיג שרואה היטב, אולי לפני רבים אחרים.

וכאשר כל זה קורה התעסקה רוב התקשורת בימים האחרונים ובמיוחד ימים לפני השריפה, באשתו של ראש הממשלה.  בדברי רכילות ותאור דרמטי על תוהו ובוהו במשרד ראש הממשלה.

למרות כל ההכפשות והרכילות, בסקר של הימים האחרונים (“מעריב” 7.12.2010) מעיד שהציבור נותן אימון בראש הממשלה ולא מאמין לרכילות של התקשורת.  הציבור בחושיו הבריאים יודע שבנימין נתניהו הוא האיש שצריך להוביל את המדינה בשעה זו ולא אחר.

ראש הממשלה ראוי לברכות על מנהיגותו וראייתו לטווח רחוק.  דברי הרכילות על אשתו ומה שקורה במשרדו לא יצליחו לפגוע בהישגים הרבים שלו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

היכן ציפי לבני?

אריק זיו ויזר

הישג מצוין לממשלת נתניהו

אריק זיו ויזר

חרם פלסטינאי- אין חדש תחת השמש העולה

אריק זיו ויזר

למה ירושלים בירתנו?

“קסאם” ו”שאהיד” – מה מקור השמות הללו ?

אריק זיו ויזר

בערבית קוראים לזה “שרף” (בעברית “כבוד”)

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן