23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

קשרי חוץ בצורה מקורית : קואליציה ים תיכונית

בלעדי לליכודניק: לאור הצלחתו של תמיר ורצברגר בועידת ארגון הסטודנטים הדמוקרטים האירופאים, בלונדון, ועבודתו שם, מתגבשת קואליצייה ים-תיכונית בין צעירי הליכוד למפלגות ימין-מרכז מקפריסין, יוון, וייתכן שממדינות נוספות כמו בולגריה וטורקיה גם

 

עכשיו ניתן לבשר כי בימים האחרונים, מאז שב מלונדון נציג צעירי הליכוד בארגון הסטודנטים הדמוקרטים האירופאים, תמיר ורצברגר, החלה לקרום עור וגידים יזמה שקידם ורצברגר, ביחד עם הנציג הקפריסאי, בועידה האחרונה, להקמת ברית פוליטית של מדינות הים התיכון, שתכלול את צעירי הליכוד וארגוני צעירים ממפלגות ימין-מרכז בקפריסין ויוון, ואף נבחנת האפשרות לכלול בברית גם נציגים מבולגריה וטורקיה.

הברית תקרא "הקואליצייה הים-תיכונית" , שם שהגה תמיר ורצברגר בעצמו, והיא תהווה פלטפורמה לחיזוק הקשר בין המדינות החברות, לבניית שיתופי פעולה וליצירת גוף פוליטי בעל כוח והשפעה בזירה הבינלאומית.

לאחרונה אנו עדים להידוק משמעותי ביחסים בין ממשלות ישראל, יוון וקפריסין, ונראה שהתחממות היחסים בדרגים הגבוהים מחלחלת גם למטה, ומפלגת הליכוד התברכה בצעירים יצירתיים עם יזמה ונחישות, שירימו את הכפפה.

מדובר בעוד הישיג ענק לאגף קשרי החוץ של הליכוד, ולעומד בראשו, אלי חזן, ולצעירי הליכוד והיושב ראש, דוד שיאן, שבשילוב כוחות, ובבחירת האנשים הנכונים ביותר, הצליחו להביא את קשרי החוץ של צעירי הליכוד והמפלגה כולה למחוזות כמותם לא נראו עשרות שנים.

תמיר אמר לליכודניק :

"עוד מוקדם לפתוח שמפניות כי התהליך עוד בעיצומו אבל אין ספק שמדובר בהתפתחות דרמטית עם משמעויות אסטרטגיות על מעמדה של ישראל בעולם. חשוב להבין שההתפתחויות הללו הן תוצאה ישירה לעבודה קשה מאוד, במשך חודשים רבים. אנחנו עובדים בכל כך הרבה ערוצים במקביל ומנסים לקדם דברים לטובת הליכוד ומדינת ישראל, ותמיד כשיש פריצת דרך זה מרגש ונותן כוחות להמשיך".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השר כ"ץ בסוכתו : "אתמודד להנהגת הליכוד לאחר נתניהו"

אריק זיו

המרכז יבחר את חברי הכנסת

אריק זיו ויזר

הוגשה תלונה במשטרה על זיופים בבחירות בליכוד

אלי חזן

פורום דרור: "הגיע הזמן להתעורר"

Gilad Trugbild

פנייה לסער : פרסם הצבעותיך בוועדת שרים לחקיקה

אלי חזן

עוד לא הצבעתם ליועצים המועדפים עליכם?

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן