32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
ח"כ איוב קרא סגן השר

קרא : "רוסיה וסין שותפות למעשי הטבח בסוריה"

בגן השר איוב קרא נפגש עם סגן יו"ר ועדת החוץ של הפרלמנט האירופאי פיורלו פרוברה העושה בביקור בארץ 

 

 

בעקבות פניות מצד האופוזיציה הסורית בבאבא עמר שבחומס, שמעידים על הפגזה כבדה על אוכלוסייה חסרת הגנה, ומחסור חמור במזון, תרופות ומי שתייה ומניין הרוגים עולה כל יום זה היום ה-18 ברציפות, נפגש סגן השר לשיתוף פעולה אזורי ח"כ איוב קרא עם יו"ר ועדת החוץ בפרלמנט האירופי מר פיורלו פרוברה וביקש ממנו לכנס ישיבת חירום בהשתתפות הנהגת האופוזיציה הסורית ומר נופל דואליבי ולמצוא דרכים כדי להפסיק את שפיכות הדמים, ולאלץ את המשטר הסורי לפתוח צינור בטוח להעברת סיוע הומניטארי, ולהזהיר את המשטר הסורי מההשלכות של פשעי מלחמה שבוצעו נגד האוכלוסייה של באבא עמר בפרט והעם הסורי בכלל.

סגן השר קרא אמר בפגישה: "כל מי שמאמין בזכויות אדם ובדמוקרטיה לא יכול לעמוד מנגד ולשתוק על פשעים ומעשי טבח יומיומי ברחובות סוריה, וחייבים לנקוט צעדים מעשיים להפסקת מעשי הטבח שהחל לפני 11 חודשים, העם הסורי לא ישכח מי שתמך במבצעי מעשי הטבח, ואין מחילה לרוסיה וסין שממשיכות להגן על המשטר הסורי, ובשל כך יש להם אחריות ישירה לכל טיפת דם שנשפכת, ואנחנו פועלית למען העם הסורי ותומכים במאבקם לחופש ודמוקרטיה, ולא נשתוק על פשעים אלה. "

יו"ר ועדת החוץ מר פרוברה הבטיח לסגן השר קרא לכנס את הועדה לדיון במעשי הטבח שמבצע המשטר הסורי, וכדי לאלץ את המשטר לאפשר מעבר בטוח לסיוע ההומניטארי תחת פיקוח בינלאומי להעם הסורי, וגינה את הפשעים היומיים כנגד האוכלוסייה חסרת הגנה בסוריה .

 

סרטון ממעשי הטבח היום בבאבא עומר:

 

http://www.youtube.com/watch?v=Wa5tGwcd6C8&skipcontrinter=1

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סגן השר קרא למאמצי תיווך

אריק זיו ויזר

סגן השר לפיתוח הנגב והגליל באליפות ישראל לרכיבת ראווה

אריק זיו ויזר

קרא : "דאגה לחיילים דרוזים משוחררים"

אריק זיו ויזר

להתנות כל מו"מ בשחרור מוכר בית המכפלה

אלי חזן

קרא: להחזיר את טורקיה לשפיות של אתאטורק

אריק זיו ויזר

גם למצרים יש אינטרס בהקמת גדר הגבול בין המדינות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן