23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי יומן פוליטי כללי

קינן רץ למרחקים ארוכים

בבת ים מהפך בדרך, חולון יש סיכוי , ירושלים מחכה לאלקין, שחיתות במר"צ עוד מריחה של חקירה, וכן מני נפתלי גזען בחסות השמאל

השבוע התקיימו בחירות מקדימות לרשימת הליכוד בבחירות לעיריית חולון, כבר השבוע נזכרתי בשי קינן שלפני חמש שנים אמר לי: "אני ממוקד מטרה להיות ראש העיר בפעם הבאה". שי הציג אז מתווה לעבודה מסודרת שתגשים את המטרה שלו.
שי הבין אז כי הדרך חייבת להיות דרך ניצחון בבחירות המקדימות. הוא פשוט החל במפקד. אז, זה היה נראה כדיבורים. אבל בפועל שי עבד כחבר מועצת העיר מחד ומהצד השני פקד ופקד ופקד : אחלה מפקד.

את התוצאה ראינו השבוע : ניצחון סוחף מול עסקני הסניף שהתאחדו נגדו כאשר חלבי נהנה מתמיכה של סיטון שפרש בימים האחרונים מהתמודדות. מה שמדהים הוא שכמו בהרבה מקומות : הליכוד בוחר רשימה לא רלבנטית לבוחרי הליכוד בעיר. חולון לא שונה מירושלים ומעוד מקומות בארץ כאשר נבחרים מועמדים למועצת העיר שהם והבאת מנדטים שני עולמות נפרדים.
בגלל הפילוג והאגו בחולון יש חברי מועצת העיר שרצו ברשימות אחרות שהיה והתאחדו יש סיכוי למהפך בעיר. כן, אנחנו נמצאים בתקופה שבה צעירים יכולים לכבוש את ראשות העיר.
אך אם ימשך הפילוג יהיה קשה לנצח בחולון.
ואם עסקנו באנשי הליכוד בואו ונראה כיצד סניף ירושלים משאיר מחוץ לרשימה חברי מועצה ליכודניקים : אלישע פלג מיילל כדי להכנס לרשימה של אלקין כי בלי אלקין הליכוד לא מכניס מנדט. מנגד סיעת התעוררות : מספר 2 עינב בר-כהן, מספר 3 אלעד מלכא, מספר 4 דן אילוז. כן, הסיעה החילונית מסורתית התעוררות – הגדולה – ברוב המקומות הריאלים שלה משובצים אנשי ליכוד.
בסיעה של משה ליאון מספר 2 עופר איובי מגילה. מאיר תורג'מן ברשימה של ניר ברקת. כל אלה אנשי ליכוד שהוכיחו כי הם שווים בקלפי אך מנגד סניף הליכוד בירושלים, כמו שהצגנו בעבר, הרשימה מנותקת מהעיר.
בבת ים המהפך בדרך. כאשר צביקה ברוט הודיע על התמודדות על ראשות העיר רבים הביעו פליאה, אך ברוט הצליח לאחד מסביבו את סניף הליכוד בעיר, וכן הסימנים מראים כי ברוט הולך לנצח את בת ים.

ברקת : לא משהו

ברקת ניסה לעשות סיבוב על הנסיך האנגלי. הוא הודיע כי הוא יסרב לפגוש בנסיך האנגלי, אך מתברר כי ניר הודעת האנגלים הייתה שניר מעולם לא זומן לפגישה עם הנסיך. הדבר הכי קרוב שהוא הוזמן זה לקבלת פנים, זאת למרות שהנסיך נפגש עם ראש הממשלה והנשיא בירושלים.
מה שברור : האמת לא נר לרגליו של ניר ברקת.

במר"צ ביקשו לפטר את חושפת השחיתות
במר"צ אין דאגות אך יש זיופים ויש שחיתות. יחד עם זאת, אין מי שיחקור ברצינות את אנשי מר"צ גם כאשר פרשן השחיתויות גילת מסביר כי כל השמות לא מושחתים : לא מוסי רז,לא אילן גילאון ולא אחרים. בקיצור, יש שחיתות ואין מושחתים. מעניין מה היה קורה כאשר אותם נתונים היו על אנשי ליכוד? אז מוטי גילת וחברו דן מרגלית היו משפדים את המעורבים גם אם הם לא אשמים. ראו בהמשך יש שחיתות "אבל זה לא מושחת וזה לא מושחת".
מה שברור הוא כי מוטי גילת לא עיתונאי.

אתחיל בשתי כותרות שנתתי להן השבוע ביטוי ביומן הצהרים של אסתי פרז ב כאן ב: הראשונה, המשטרה מעמיקה את חקירתה בחשדות לזיוף עשרות טופסי מתפקדי מרצ בבחירות הפנימיות לוועידה. היא כבר חקרה השבוע באזהרה את אחד החשודים בפרשה המקורב לח"כ אילן גילאון (גילאון אינו חשוד) ועתידה לחקור בקרוב אחרים.

השנייה: חושפת הפרשה, שי גינת, הממונה על קליטת טופסי מתפקדים חדשים במפלגה, נקראה לפני שבועיים לשימוע שלפני פיטורים במר"צ. הגיעה שעת הנקמה בעובדת שהרימה קול צעקה. ההליך השערורייתי הזה בוטל רק אחרי שהצגתי ליו"ר מר"צ החדשה, תמר זנדברג, שאלות קשות בנושא.

מה היה חטאה הגדול של גינת על פי בדיקה שערכתי? אחרי מועד הגשת רשימות המתמודדים לוועידת המפלגה, הגיע אליה מקורב לח"כ גילאון ודרש בתוקף לצרף לרשימת המתפקדים המאושרת עשרות שמות מטעם גילאון. גינת סירבה. התירוץ שהיא שמעה לדרישה הזאת: 'את בעצמך כבר אישרת את הטפסים האלה'.

זאת לא הצביעות היחידה של השבוע, בפגוש את העיתונות הופיע מני נפתלי, העברין שדרש לקבל מעמד של עד מדינה, הופיע בפאנל עם שר התקשורת איוב קרא ,בעימות בין השניים קרא מני לאיוב קרא ערבי. מה שמעניין הוא שהתקשורת והשמאל לא התיחסו למני נפתלי.

מחוץ לקופסא
אלוף (מיל') יורם יאיר יצא השבוע בדרישה כי צה"ל צריך לכבוש את אזורי השליטה של המורדים בסוריה. נכון, מדובר בחשיבה מחוץ לקופסא אך דבר אחד שכח האלוף המכובד : אין בארץ סיכוי שמהלך כזה יעבור. הרי בנפגעים הראשונים חבריו של האלוף יצאו לרחובות כמו בסברה ושתילה, שם רצחו הנוצרים באחרים. ומי הואשם? מדינת ישראל.

אז הרעיונות שלך מתאימים למדינות כמו רוסיה וטורקיה ולא למדינת ישראל.

פוסט של עו״ד רפי בוקר
כיצד תגיב הפרקליטות אם פרקליטי שרה נתניהו, ידרשו לקבל את כל חקירות חפץ וההקלטות שהקליט, כחלק מחומרי החקירה בתיק המעונות?
לדעתי הפקליטות תפחד להעביר את הקלטות , מחשש שיודלפו לתקשורת.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הפלייפליליסט של קדימה

אריק זיו ויזר

גל השריפות והליכודניקים שפתחו את הלב

אריאל אילוז

ינקי מכוון לכנסת

אריק זיו

הוגשה רשימת הליכוד לכנסת ה-24

דניאל נחמיה

צעירי הליכוד בשפלה : ממשיכים לעבוד כמו לאחר הבחירות ב-2015

אריק זיו

השיבה הבייתה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן