23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

ציפי על השיפוד של עובד

ממתווה הגז ועד יוון. דרך ציפי חוטובלי, הרצוג והשר/ה שלא עונה לטלפון. עובד קראוס מאוד חד השבוע 

 

ציוני השבוע

 

 

10

מתווה הגז. היה ליצחק תשובה חזון, הוא מצא אוצר יקר ביותר וכעת כל הצדקנים השמאלנים מתחרים בלגזול מתשובה את התענוג. הרי זה כל כך ישראלי לקנא ולא לפרגן בהצלחת מישהו, במיוחד אם מדובר באיש עסקים כמו תשובה שפילס את דרכו תחת שלטון פשעי מפא"י שבו לאנשים כמוהו לא היה מקום בלשון המעטה. מבחינתי – שייהנה ובכיף מהתגלית שלו. עדיף שהכסף יילך אליו מאשר למוסדות ארורים כמו רשויות המס למיניהם שהוקמו אף הם במתכונת מפאיניקית המטיבה עם הפקידים במקום עם הציבור.

 

9

ישנו אתר, 0404 קוראים לו, שמתעקש להביא לנו את החדשות בלי פילטרים וצנזורה. אני מכיר היטב את בעליו – העיתונאי המעולה בועז גולן, תושב הצפון, לוחם בעברו בגולני, שלא היה מוכן לעבור לסדר היום על הפקרתם של אזרחים לא מעטים (גם לוחמים) שנשרו לשולי החדשות. במבצע האחרון בעזה, יכולנו לקרוא את כל האמת אצלו באתר וגם על נושא כואב לא פחות: הפיגועים ברכבת הקלה בירושלים – שכמעט ולא קיים בשיח הציבורי. גולן הקים מוקד פיגועים להודעות באתר שלו והביא לדיון בכנסת שעליו מגיעה מילה טובה לח"כ דוד אמסלם שעובד בשקט וביעילות ואירח הנושא בוועדה שלו.

 

8

אברהם נגוסה חזק ואמץ! כל הכבוד שלא נפלת למלכודת הפופוליסטית של נציגי המחנה הציני שמחפשים להקים ועדות לא למען האזרחים מהמוצע האתיופי חלילה אלא כדי לבזבז כספי ציבור ולהביך הממשלה. מי שהציעה זאת היא לא אחרת מציפי לבני, תינוקת שנשבתה. על נגוסה התנפלו נציגים מהתקשורת האנטי-ליכודית ולצערי איש מאנשי התנועה כמעט לא קם לעזרו. במציאות שבה כל ח"כ מלך וכל דאלים גבר – יש להעריך התנהגות עניינית, צייתנית ולויאלית למפלגה ולקואליציה.

 

7

מאוד הצטערתי שאבי דיכטר לא הקדים בפריימריס את ציפיטפוט חוטובלי, עוד אחת. דיכטר הוא נכס לליכוד ואלמלא הבחירות המטומטמות שלנו, היה צריך להיות בשקט שר בכיר שתורם רבות למפלגה ולמדינה. גם מחוץ לממשלה, דיכטר לא מפסיק לפעול בכל החזיתות וזה לא נעלם מעינינו. על ראש הממשלה לקרב את אבי דיכטר למעגל הקובע – אם ארדן ואקוניס שם, אז ראש שב"כ מהמעולים שהיו לנו ופרלמנטר מצטיין כדיכטר לא יהיה?!

 

6

יולי אדלשטיין, להבדיל מקודמו בתפקיד, הוא לא רק יו"ר סמלי אלא מנהל מצוין שבהחלט מאותת כי תפקיד יו"ר הכנסת אינו הגדול האחרון שלו. ניתן לשים לב כי אדלשטיין פותר כל בעיה בקור רוח ובנחת, לא נופל למלכודות, מצליח להשליט סדר משמעתי תקיף במליאה רותחת וזוכה לאהדה וכבוד מהחכ"ים גם ללא מופעי לוליינות. מהמנהיגים החשובים בליכוד ובישראל!

 

5

שאלה לרובי ריבלין: כשקיבלת את פני שחקני קבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים (שצר לנו כי זכו באליפות – זכייה של קבוצות הפועל שיסודם במפאי הנפשעת אינה סיבה למסיבה בלשון המעטה), אמרת כי לפני שאתה בית"רי, אתה ירושלמי. האמנם? בהמנון שלנו, המנון בית"ר, המילה ירושלים לא מוזכרת ולו פעם אחת. גם לא המילה ישראל. רוויזיוניסט אמיתי הוא קודם כל רוויזיוניסט, אחרי זה יהודי ובסוף ישראלי. עניין של גישה, אך במקרה של ריבלין חוששני שזה הרבה יותר עמוק.

 

4

אל האיוולת של ירון מזוז נגיע בהמשך. מי שהכשיר מזוזים שכאלו בליכוד הוא לא אחר מאשר מר מילה זו מילה – ליברמן. האיש שמקדש את שנאת הערבים וממצב עצמו בנחת – במקום טוב במרכז המפה הפוליטית. נו, כמובן, כל מי שנגד נתניהו, מקבל כרטיס כניסה חינם למושב של כבוד בתיאטרון הברנז'אי. לא חשובות הדעות, לעזאזל הדרך – העיקר נגד ביבי. ליברמן חכם, ליברמן למד, ליברמן יודע שככל שיעלוב בראש הממשלה יקבל חיבוקים וליטופים מהמדיה ובבוא היום יצליח מחדש למצב עצמו כפונקציה להנהגת המדינה. מעולם לא הייתה לו, לליברמן, ראייה לטווח הארוך אלא רק לטווח הקצר. כאלו הם חייו הפוליטיים: מנכ"ל ליכוד אגרסיבי, ראש תנועת עולים שהתחרתה בשרנסקי, מפלגה אנטי ערבית, החבר של אובמה וכו' וכו'. הכול בהתאם לזמן, למקום ולשגרה. העיקר שנתניהו שקרן וזגזגן.

 

3

משחק מכור וחבל לכולנו על הזמן: הרצוג ייכנס לממשלה ושוב השלטון ייגזל מאיתנו. זה שקוף, זה הרסני וזה צחוק מהבחירות. הוא זקוק לזה בוז'י: או שיהיה שר חוץ, או שייערף ראשו על מגש במפלגתו. אני שומע שמאלנים רבים מלינים על כך ש"הליכוד בשלטון 40 שנה". האמנם? בגין שהיה רך וסלחן קיים 6 שנים ממשלה, לפני ששמיר נכנס לאחדות עם המערך ל-6 שנים נוספות. אחדות חברים, זה לא שלטון. שהמפלגה בה נלחמנו כל השנים אוחזת בתיקים כלכליים ולאומיים – איננו יכולים לטעון לבכורה. שנתיים של ממשלת ימין חלומית עד 1992 והופ – מהפך. ב-1996, נתניהו החזיק ממשלת ימין שלוש שנים, לאחר שלטון ברק הקצרצר הגיע שרון עם אחדות מטופשת נוספת. גם נתניהו נפל לפח האחדות והכניס את צאצאי מלשינינו לממשלתו. כעת זו השנה השלישית שהם לא שם והנה הופ, שוב הם ייכנסו. יוצא, שבפועל, בקיטועים והפסקות, שלט באמת הליכוד… קצת יותר מעשר שנים. ושזה לא רצוף ולא עקבי – זה לא שווה כלום. הקטע מוקדש לכל אלו שמתפלאים איך ההסתדרות עדיין קיימת וחיפה נושמת לרווחה למרות שסירבה להמליך על עצמה ראש עיר משלנו מאז ועד היום.

 

2

מה קורה בלשכתה/ו של שר/ה חשוב/ה משלנו? לא מתייחסים בכבוד לפונים, לא עומדים במילה ולא חוזרים לאנשים. ננשום עמוק ולא נחשוף שמות לעת עתה, אבל בצינורות המקובלים נשלח מסרים שיחס כזה הוא זרע של חורבן.

 

1

יוון מתרסקת עקב שנות סוציאליזם מושחת שחירב כל חלקה טובה בארץ האורות: אתה קריין טלוויזיה? בהגיעך לגיל 45, תגיד לרופא שיש לך צלצולים באוזניים ותצא לפנסיה מוקדמת. למה? ככה. אם אתה באוברדראפט של 100 אלף, תשב על כוסית של אוזו עם מנהל הבנק בטברנה ותקבל מסגרת של 200. אם אפשר אז למה לא. ביוון התפתחה תרבות סוציאליסטית של הכול למען הכול במתכונת של כולם עובדים על כולם אלא שאף אחד שם לא תיאר לעצמו שיום יבוא והבלון התפוצץ. והנה דב חנין שלנו, תלמיד שמאל מחונן ביותר, מהרשימה המשותפת (שהדבר היחיד שמשותף לה הוא… אופס, לא יודע) שהילל ושיבח את צעדי ראש ממשלת יוון ההזוי ציפראס, שהמשיך לנפח את הבלון שכבר התפוצץ ומביא את מדינתו לעברי פי פחת. לאחר שצעדים אלו הפכו את יוון לחדלת פירעון, הפציע שוב חנין בפוסט עדכני ומנה שנית את כל הסיבות שהביאו לחורבן, אלא שהוא שב ושיבח אותן כטובות ומוצדקות… זהו השמאל הישראלי במיטבו: המציאות לעולם לא הפריעה לו להיות צודק.

 

0

סליחה ירון מזוז, אבל כחבר הליכוד אתה צריך לדעת דבר או שניים על ההיסטוריה של התנועה אותה אתה מייצג. חוששני שסגן שר הפנים לא ידע במבחן פתע מה הם חמשת הממין של ז'בוטינסקי, אך חמור מכך שאין מי שילחש לו איזה בושות הוא עושה לעצמו ולמסורת התנועה. "את הרחקתם של הערבים מארץ ישראל הנני חושב לבלתי מתקבלת על הדעת בהחלט", אמר אבינו, מורנו ורבנו זאב שהמשיך: "הנני מוכן להישבע בשמנו ובשם צאצאינו שלא נפר לעולם שיווי-זכויות זה ולא נעשה ניסיון לדחוק את רגליו של מישהו". בוש וייכלם לך מזוז, מאחר ולכל אחד ניתנת הזדמנות שניה, גש בזמנך הפנוי למכון ז'בוטינסקי וסייר בהיכל הקודש שלנו תחת אדיבותו של יוסי אחימאיר. דע מאיפה באת ולאן אתה הולך!

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נקיים כמוכם

אריק זיו ויזר

איזיק אולקניצקי – פרשת חייו

אלי חזן

סומכים עליך, ראש הממשלה

אלי חזן

לאמת אין אג'נדה,לתקשורת יש!

אריק זיו ויזר

צעירי הליכוד פ"ת מתנגדים להקפאה

אריק זיו ויזר

אורי אזולאי 1970-1996

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן