26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

פרופסור קרמניצר, זה בשבילך

כדי לשכנע את הציבור שקואליציית נתניהו מסוכנת לדמוקרטיה, אתם אומרים לנו ש"אצל בגין, חוקים כאלה לא היו עוברים", וש"בגין מתהפך בקברו"… סליחה, אתם מתכוונים לרוצח הפשיסט?.. הלכתי לארכיון…

ראיתי את התוכנית "קרמניצר מארח" (ערוץ 99 / 27.6.12), שהתקיים בה דיון תחת הכותרת: "מה בגין היה אומר". בדיון לקחו חלק שותפך לכתיבת מאמרים עו"ד עמיר פוקס, ח"כ אופיר אקוניס ופרופסור אריה נאור. תוכנית מרתקת.

מי שקורא את המאמרים המשותפים שלכם בשנתיים האחרונות, ומי שהקשיב לתוכנית, יכול היה להתרשם שאתה, כמו רבים בשמאל, מאוד מכבד ומעריך את מנחם בגין. היום הוא משווק על ידכם כ"מופת דמוקרטי" ("יש שופטים בירושלים"!) את המסרים שלך על חופש ביטוי, דמוקרטיה, וזכויות אדם- אתה (ושותפך למאמרים עמיר פוקס) מעמיס על בגין, ומשגר לציבור.

מנקודת מבטך פרופסור קרמניצר, קואליציית נתניהו הביאה עלינו "גל חוקים" עם אפיון ברור: כולם אנטי דמוקרטיים. אתה מתעקש להזהיר מפגיעה בחופש הביטוי, פגיעה ברשות השופטת, פגיעה בזכויות אדם ורדיפת פליטים ויריבים פוליטיים. כדי לשכנע את הציבור שמדובר בסכנה ממש, בכירי השמאל נוהגים לומר ש"אצל בגין זה לא היה קורה" ו- "בגין מתהפך בקברו"… סליחה, אתם מתכוונים לרוצח הפשיסט?

למענך פרופסור קרמניצר, הלכתי לארכיון ושלפתי שני קטעים. בסרטון הראשון אנחנו רואים את הכוהנת הגדולה של השמאל, אבירת זכויות האדם הגברת שולמית אלוני. על ציבור תומכי בגין היא אמרה "פלנגות", ועל בגין אמרה "פשיסט".

בסרטון השני אנחנו רואים את האכזריות של מפגיני השמאל שהפגינו מול בייתו של בגין, כשהם מאשימים אותו באופן אישי במותם של חללי מלחמת לבנון הראשונה. "בגין רוצח"!- זוכר?

טוב תעשו אתה וחבריך, אם תתייחסו אל שני הסרטונים האלה כסוג של מראה. מבט מרוכז יעזור לכם לראות את האמת על עצמכם: הייתם ונשארתם צבועים…

 

קטעי וידיאו לצפייה :


שולמית אלוני על בגין

מפגיני שמאל : בגין רוצח

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יוסי שריד – חמקן פוליטי? חללית חמקנית פוליטית

אלי חזן

מה היה קורה אילו… / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

תאמינו לרביב דרוקר

אריק זיו ויזר

ציפי לבני, בכי תמרור

אלי חזן

אידיאולוגיה מהתחת / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

אפילו חיים אמר / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן