32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

פיניאן: "נכלול את בעלי הצרכים המיוחדים בחוק ההזנה המורחב"

ח"כ ציון פיניאן שיזם יחד עם ח"כ רוחמה אברהם את חוק ההזנה המורחב במוסדות החינוך בישראל, אמר השבוע במהלך סיור בעירו, טבריה, שהוקדש כולו לטובת החינוך המיוחד ובעלי הצרכים המיוחדים כי בכוונתו לכלול גם אותם בחוק החדש.

במסגרת הסיורים הרבים ברחבי הארץ במהלכן הציגו יוזמי החוק, ח"כ ציון פיניאן וח"כ רוחמה אברהם, שהצטרפו ליוזמת החוק משנת 2004- "עמותת ידיד", את משנתם לציבור, הגיע השבוע ח"כ פיניאן גם לעירו, טבריה, שם ערך סיור מקצועי המיועד כולו לטובת החינוך מיוחד כאשר מטרת הסיור היא לכלול גם את החינוך המיוחד בחוק החדש.

 

במהלך הסיור ביקרו פיניאן ופמלייתו ובליווי מנכ"לית עמותת אקי"ם- סיגל פרץ במעון "נווה כינרת" שם התרשמו הנוכחים ממרפאת השיניים החדשנית, ממכון פיזיותרפיה מתקדם וכן מהבריכה הטיפולית. משם המשיך הסיור למכללת "כישורי חיים" מיסודה של ירדנה אמסלם המיועדת לאנשים עם פיגור המעדיפים להמשיך ללמוד גם לאחר גיל 21 במקצועות כגון ספרות, אנגלית, ידיעת הארץ, מתמטיקה וכו'. את הסיור חתם ח"כ פיניאן בבית הספר לחינוך מיוחד "דקלים" בטבריה. בסיום הסיור המקצועי שכאמור התמקד כולו בחינוך המיוחד, פנתה מנכ"לית אקי"ם סיגל פרץ לח"כ פיניאן בבקשה לכלול את החינוך המיוחד בהרחבה של חוק ההזנה שיעלה להצבעה בקרוב. כמו כן התבקש ח"כ פיניאן לסייע בהארכת יום הלימודים לתלמידים עם פיגור, הקמת מועדוניות וכן תקציב לסומכים (חונכים מקצועיים) בבתיהם של התלמידים בעלי הצרכים המיוחדים בשעות אחה"צ. בתגובה אמר ח"כ פיניאן

 

"נעשה הכל כדי לכלול את בעלי הצרכים המיוחדים בחוק ההזנה המורחב" כמו כן הבטיח פיניאן כי יעשה את המיטב על מנת להקל על חיי החולים והוריהם כפי שעשה רבות בעבר.

מנהלת בית ספר דקלים, יהודית דיין אמרה לאחר הסיור: "ח"כ ציון פיניאן הוא ידיד וותיק של בית הספר עוד לפני שנבחר לכנסת ישראל כאשר מנע את סגירתו וקל וחומר היום כאשר כל פנייה אליו בהקשר של ילדים בעלי צרכים מיוחדים- מוצאת מיד אוזן קשבת".

 

 

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לא רק פוליטקאי גם ספורטאי

אריק זיו ויזר

יו"ר הכנסת חשף תבליט מנורה בבית שערים: "אם לא נדע מאין באנו, נתקשה לדעת לאן אנו הולכים"

אריק זיו ויזר

הכנסת אישרה: דגל ישראל ייוצר רק בישראל

אריק זיו ויזר

ובמקום הראשון : שר הביטחון

אריק זיו ויזר

"זר לא יבין עד כמה נטועה ירושלים עמוק בלבותינו"

אלי חזן

ח"כ גדעון סער מסר את תשובת הליכוד ליו"ר צוות המשא ומתן של ישראל ביתנו ח"כ סטס מיסז'ניקוב

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן