20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
צעירים

עמיאל ודרכו אל אריאל

פרויקט הצעירים של ליכודניק. אלי חזן מראיין את עמיאל בונפלד

 

 

אל עמיאל בונפלד נחשפתי דרך צעירי הליכוד – הקבוצה הצפונית. הוא יתחיל באוקטובר הקרוב ללמוד באוניברסיטת אריאל כלכלה ומנהל עסקים ויקים שם את "תא לביא" של הליכוד. הוא עדיין אמוד צעיר (25) ורווק. עמיאל נולד וגדל בקרית שמואל שבחיפה ולמדתי בתיכון עירוני ב' "פרחי אהרון" שם הצליח בבחינות הבגרות. את שירותו הצבאי עשה בגדוד "נצח יהודה".

"הגעתי לליכוד דרך דוד שלי מר דוד בונפלד – פעיל ליכוד ותיק מאוד שכיהן בהרבה מאוד תפקידים".

עמיאל, למה אתה בוחר בליכוד?

"מבחיניתי הליכוד הינו בסיס אידיאלוגי שמייצג בשבילי את החופש, החירות והשוויון. הליכוד הינה תנועת העם ואינה מקדמת מגזרים כאלה ואחרים וזאת ניתן לראות בעשייה הגדולה שנעשתה לטובת כל עם ישראל בתקופת שלטונו".

 

מה הכי מדבר אליך בליכוד?

 

הדבר החשוב מבחינתי שהליכוד הינה תנועה דמוקרטית שבה החברים קובעים את המדיניות. בניגוד למפלגות אחרות בהן קיימת ועדה מסדרת ומי שקובע בסופו של דבר זהו העריץ שיושב בראשה. בנוסף לכך אני מרגיש שיש לי אפשרות להתגייס ולהשפיע על מה שקורה סביבי כן ברמה הארצית וכך גם ברמה המקומית. כמו כן אני מתחבר מאוד לחברים שפועלים איתי והינם שותפים ערכיים לדרך, שאוהבים את הארץ ופועלים בהתמדה וללא הפסקה לקידום תושביה".

 

מי הח"כ שאתה הכי מתחבר אליו?

"אין ספק. אופיר אקוניס". 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אפליית צעירים בוועידת הליכוד

תגובתה של הודיה שחר

אריק זיו ויזר

צעירי הליכוד בשנת תשע"ב – עשייה ללא הפסקה

אלי חזן

חרדי בצורה אחרת : יענקי פרבר

אריק זיו ויזר

צעירי הליכוד חולקים כבוד לחללים הדרוזים

אלי חזן

רק אצל סגנית השר חוטובלי

אלי חזן
דילוג לתוכן