18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
שוש הלוי - אופקים

על המקל ועל הגזר

הצעה לביבי – על כל פיגוע -הקמת יישוב ביו”ש

כלל נקוט בשדה החינוך הוא – אם אתה מנסה לחנך את ילדך ב”שיטת הגזר” , דהיינו – אתה נותן לו מתנות ופרסים, ואינך מצליח להביא אותו לדרך שברצונך, כדאי לך לנקוט ב-“שיטת המקל”, דהיינו – הענש אותו או הטל עליו סנקציות שיפריעו לו, ולהיפך.

נראה שבסה”כ הכלל הזה נוהג ומוכיח את עצמו גם בחיים עצמם. אשר על כן, אני מציעה לרוה”מ נתניהו, ביבי – על כל פיגוע , חלילה שלא יקרה יותר, אבל אם יקרה, אזי – נא הקם עוד יישוב ביהודה ושומרון. אל תסתפק בבניית 1,000 יחידות דירות בישובים הקיימים, אלא – פשוט הקם עוד יישוב ועוד יישוב , עד אשר ילמדו המנוולים כיצד להתנהג יפה, וכיצד לנהוג כבני אנוש ולא כחיות טרף.

כמי שעסקה שנים רבות,בחינוך, אני דווקא מוצאת ש”שיטת הגזר” מצליחה יותר,והיא עדיפה על “שיטת המקל”. אלא שהדברים נכונים אך ורק כאשר בבני אדם מהישוב, עסקינן, ולא בחיות טרף כאלה שביצעו את הטבח הנורא באיתמר, לאלה – מתאימה רק “שיטת המקל.”

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מסקנות בעקבות הפיגוע הרצחני

אריק זיו ויזר

“כוחותינו ירו – על כוחותינו!”

אריק זיו ויזר

פרשת גלנט ומינוי הרמטכ”ל

אריק זיו ויזר

דב שילנסקי ז”ל – ההוד וההדר

אריק זיו ויזר

ההחלטה להעלות את גיל הפרישה של נשים ל-67 -מתכון לעוול חברתי

אריק זיו ויזר

לשחרר את גלעד שליט עכשיו !

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן