26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

עימות חריף בין חברי 'ישראל שלי' לבין פעילי ארגון ג'יי-סטריט

ועדת העלייה הקליטה והתפוצות בראשות חבר הכנסת דני דנון קיימה השבוע (ד') דיון סוער סביב פעילות ארגון השמאל הקיצוני הג'יי-סטריט הפועל בארה"ב ובישראל.

הדיון, אותו יזם חבר הכנסת עתניאל שנלר (קדימה), עסק בפעילות הג'יי-סטריט נגד ישראל בחו"ל, ובשבירת מוסכמות היחסים בין קהילות העולם היהודי לממשלות ישראל על ידי ארגון השמאל היהודי-אמריקאי.במהלך הדיון פרץ עימות חריף בין פעילי תנועת 'ישראל שלי' לבין פעילי ג'יי-סטריט. אנשי 'ישראל שלי' ובראשם, איילת שקד ורפאל טרבלסי האשימו את אנשי הארגון בגינוי כנגד ישראל בזמן עופרת יצוקה, בפניה לממשל האמריקני לבטל את הסנקציות על איראן, ובדרישה מהנשיא האמריקני ברק אובמה שארה"ב לא תטיל וטו על הגינוי לישראל במועצת הביטחון של האו"ם.עוד סיפרו חברי 'ישראל שלי' כי מחר מארחים הג'יי-סטריט באוניברסיטת הארווארד את ארגון "שוברים שתיקה" הפועל להשחרת פניהם של לוחמי צה"ל.בתום הדיון הסוער המליצה הוועדה להכריז על ג'יי סטריט כאירגון פרו פלסטיני. ההמלצה תובא להצבעה בוועדה בתקופה הקרובה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

fair fight ? שרן השכל נגד אורן חזן

אריק זיו ויזר

יריב לוין:מגיב לנאום אובמה

אריק זיו ויזר

תוכנית ארועים שבועית יום שני, י"ז בשבט תש"ע,1.2.2010

אריק זיו ויזר

הרב ח"כ חיים אמסלם על מפלגת ש"ס: כן מה שחשבתם

אלי חזן

מלחמת הסטודנטים בחוק האברכים – הטעות האסטרטגית

אריק זיו ויזר

ח"כ דני דנון מציע הליך חדש לבחירת רמטכ"ל

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן