13.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
תמר הר פז

עורכי דין? במקום לבכות, צאו להצביע

עורכי דין ? קראו והקשיבו לתמר הר-פז. מתוך ערוץ 7 


בעוד כשלושה שבועות יתקיימו בחירות ללשכת עורכי הדין, ויש מי שמזהיר כי השאננות של עורכי דין שמזוהים עם המגזר הדתי והמחנה הלאומי עלולה להוביל שוב לבחירתם של נציגים ערבים ללשכה ובתוכם נציג ערבי לוועדה לבחירת שופטים ולבחירת דיינים.


עו"ד תמר הרפז מ"פורום נשים ציוניות" אומרת לערוץ 7 כי כיום ישנם 15 אלף עורכי דין רשומים ועוד אלפי עורכי דין שמזוהים עם הימין, אך בשנים האחרונות הם אינם יוצאים להצביע.

"חושבים שאלה בחירות לגילדה המקצועית ומעדיפים להישאר במשרד, וזה פשוט לא נכון. הלשכה שותפה בעיצוב מערכת המשפט בישראל והיא זו ששולחת את הנציגים שלה לוועדה לבחירת שופטים ודיינים. היום יש שם נציג ערבי למרות שהערבים הם מיעוט, כי הערבים הולכים להצביע ולכן הם תופסים כיום שליש מהנבחרים בלשכה".


לדברי הרפז אדישות הימין תוביל לבחירת נציגות אנטי לאומית ללשכה, "מלבד עורכי הדין הערבים שנבחרים יש גם לא מעט עו"ד עם אוריינטציה שמאלנית מובהקת שתומכים באקטיביזם השיפוטי של אהרון ברק. גם יו"ר הלשכה זה או ממרצ או מ'העבודה', היו מקרים בודדים שנבחר מישהו על מפלגתי.

"השמאל מבין את הכוח בלשכת עורכי הדין, וראינו איך רק לאחרונה לשכת עורכי הדין יצאה עם דו"ח על מצב המסתננים במתקן חולות ועם הודעה אוהדת כלפי המסתננים. מה שאומר שכל התקציבים של הלשכה הולכים לפעילויות של השמאל. אז במקום לבכות למה בכל פעם בכנסים מביאים שוב את טליה ששון שתדבר על דו"ח המאחזים, פשוט תלכו ותצביעו וממילא תשפיעו".


לראיון המלא לחצו כאן 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הדין העיברי ותפקידו בהתהוות עם ישראל /מאת:תמר הר פז

אריק זיו ויזר

הכוכבות החדשות של סילבן

אריק זיו ויזר

תמר הר פז: לאן הלכו כולם?

אריק זיו ויזר

הדלת המסתובבת של צחי הנגבי

אלי חזן

להעלות את גיל הפרישה לנשים

אלי חזן

בחירות , או לא להיות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן