25.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

“עוגת פרורים” / מאת אבריאל בן דור

אין ספק כי הצטרפותה של מפלגת העבודה לממשלה, דיללה עוד יותר את רשימת התיקים “שיזכו” לקבל מחר חברי הכנסת שלנו. אולם לא זו הבעיה היחידה. הבעיה טמונה באופן ניהול המו”מ שלדעתי היה מאוד נדיב ומתפשר. שנתיים וחצי של נאמנות ויושר אישי ופוליטי נעלמו להם כלא היו וגרמו לאחד עשר מחברי הכנסת שלנו אכזבה והתמרמרות – וכל זה למה?!

המחיר שנתניהו היה מוכן לשלם בכדי להקים את ממשלתו הוא מוגזם וחסר תקדים! חלוקת העוגה הייתה צריכה להיות באופן שישביע את רצונם של השותפות הקואליציוניות שלנו, אך ידע גם לשמור ולגמול לנציגנו בכנסת היוצאת, על נאמנותם וחברותם אמיתית ברגעים הקשים שהיו לנו. אני לא חושב שמה שמגיע להם כעת זה “פרורים”.

המתח והצפיפות סביב שולחן הממשלה גדולים מאוד. בניסיונותיו האחרונים לאחד את השורות , מצרף נתניהו את כל הפרורים שנותרו לעיסה אחת בכדי ליצור עוגה חדשה שאותה הוא יחלק מחדש. אך הוא לא שם לב שגם “העוגה החדשה” הזו היא פרורים!

פיצול התיקים מתיקים לתיקים הם אותם פרורים מפרורים לפרורים. ואני שואל אתכם – זו תורה וזו שכרה?! מתי נדע כבר סוף סוף לשלוט?! למה אנחנו יורים לעצמנו בראש כל פעם מחדש ושואלים אח”כ למה? במה טעינו?

הגיע הזמן שנדע כי השלום בבית הוא לא פחות חשוב, אם לא חשוב יותר, מהשלום בחוץ. ברגע שנדע לכבד נאמנות וחברות אמיתית נדע מהו שלטון איכותי ויציב – ויפה שעה אחת קודם!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מי אתה סמיר קאידבה /מאת:דוד פורטנוב

ביקורת היא דבר לגיטימי, היא חיונית ואף הכרחית, אם במסגרת רעיונית -רוחנית ואם במסגרת התנהלות חברתית-תרבותית לכן, אמנם כן,יש לברך על היוזמה של הכותב, חברנו זאב בן יוסף,לעשות זאת. על אף שאינני מטיל ספק בכנות כוונתו של בן יוסף , דהיינו שהביקורת נעשתה מתו

אריק זיו ויזר

עלבון הבית העלוב /מאת:מיכאל פואה

אריק זיו ויזר

מי עומד מאחורי החתמה בעד ועדה מסדרת/מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

נתניהו נביא מודרני שרואה למרחוק, כל מילה בסלע../מאת:אייכלר דוד – טוקבק שהוקפץ

אריק זיו ויזר

מי יוביל את הליכוד בחולון בשנים הקרובות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן