24.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
שוש הלוי - אופקים

עד כאן!-“תוכנית ההקפאה הזמנית” של נתניהו חוצה קווים אדומים.

קו אדום נוסף, נחצה היום – ראש מועצת בית-אריה, הוכה היום ע”י שוטרים, והובל באזיקים למעצר, משום שסירב להכניס ליישובו את הפקחים אותם שלח שר-הביטחון ברק. עד כה, שמרתי על פרופיל נמוך, בכל הקשור ל”תוכנית ההקפאה הזמנית” של רוה”מ נתניה, משום שאני מבינה את הקונסטלציה שבה נתון העולם -ככלל, וישראל – כפרט, לנוכח האיום הגרעיני האירני.
ואולם – אי אפשר היה להישאר אדיש למראות המחרידים הניבטים אלינו מכל אתר -תקשורת אלקטרוני. זה מתחיל להיראות ולהישמע כמו –
“תוכנית ההינתקות” המזעזעת.
ביבי-ככה לא בונים חומה! גם אם אתה רוצה להפגין רצון טוב, ולעשות מחוות לאובאמה, ולהוכיח כי אתה מעונין באמת ובתמים, לקדם מהלך מדיני אל מול הפלסטינים – לא זו הדרך!
אתה חייב להידבר עם ראשי המתיישבים ביהודה ושומרון, ולהטות אוזן למצוקות שכבר מעוררת תוכניתך. אתה חייב להיפגש איתם ולהסביר להם את תוכניתך, ואת מהלכיך המדיניים, היות שרק כך – תוכל להגיע איתם להסכמה.
אתה חייב לגלות רגישות לצרכיהם של המתיישבים שהם בני-אדם, כמוני וכמוך, המתמודדים עם קשיים יומיומיים, שהתוכנית שלך מעמידה בפניהם: נולדים ילדים, בשעה טובה, ויש צורך להוסיף חדר-ילדים, הבן הקצין משתחרר מאחת מיחידות העילית של צה”ל, והוא זקוק לקורת-גג, הזוג הטרי שרק נישא, זקוק לקורת-גג, ועוד כהנה וכהנה, דוגמאות מחיי היומיום.
ביבי – רק בהבנה ובהסכמה רחבה, תוכל להוביל תוכנית מדינית כלשהיא, אם וכאשר.
אסור לנו לאפשר את חזרתם של המראות המזעזעים מ”תוכנית ההינתקות” אל מירקע הטלוויזיה שלנו.
ראו – הוזהרנו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ד”ר ג’קיל ומיסטר הייד

אריק זיו ויזר

על צדקנות ודמוקרטיה/מאת:שוש הלוי

אריק זיו ויזר

מכירת כרטיסים לטכס יום הזיכרון בבירה – שערורייה !

טרגדיה אנושית – נורת אזהרה לגורמי החינוך

אריק זיו ויזר

דב שילנסקי ז”ל – ההוד וההדר

אריק זיו ויזר

“כוחותינו ירו – על כוחותינו!”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן