20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

סניף הליכוד כפר סבא התחבר אל השורשים ואל הפוליטיקה הליכודית בסיור בירושלים

סניף כפר סבא הוא אחד הסניפים הפעילים של הליכוד. ככה זה כשיש את אורן כהן – יו"ר הסניף – שמבין את החשיבות. השבוע הגיעו אל הכנסת ואל סיור במשכנות שאננים

 

 

כשאורן כהן נבחר לראשות סניף הליכוד בכפר סבא הוא החליט לשמור על הגחלת גם כשלליכוד היו 12 מנדטים בלבד. אז החלו פעילויות שהולכות ומתעצמות להן עם השנים. השבוע החליט אורן שחברי סניף הליכוד יגיעו אל הכנסת וילמדו יותר על הליכוד ועל המערכת הפוליטית. אביו של אורן – חזי – שהוא חבר מרכז בעצמו ניצח על הסידורים הלוגיסטיים הלא פשוטים. 

 

אז האוטובוס התמלא והם החלו את היום בהרצאה של אלי חזן – מנהל אגף הסברה וקשרי חוץ – על מנורת הכנסת. משם המשיכו לסיור מקיף בכנסת ולאחר הדרכה שם נפגשו עם יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, השר לשעבר אבי דיכטר וח"כ שרן השכל – חברת הסניף שנבחרה לכנסת הרבה הודות לאותו אורן. הסיור הסתיים בהדרכה של אלי חזן במשכנות שאננים שם הביא את סיפור היציאה מן החומות והדגיש את האסון שבנסיגה מירושלים. 

כהן אמר לאחר הסיור : "אני רוצה להודות לשלומי וריאט יועץ יו"ר הכנסת על העזרה הרבה ולמנכ"ל הליכוד גדי אריאלי על ההשקעה בנו. אני מאוד מרוצה ממה שראינו היום ואני אמשיך בזאת בעתיד". 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שובו של הסניף הירושלמי הגדול לפני שבת הגדול

אלי חזן

עצה לשרינו /מאת אריק זיו

'המטה החרדי בליכוד' כנגד הקיצונים החרדים

אריק זיו ויזר

גלעד שליט והאתוס הציוני /מאת:שוש לוי

אצל פרג' "נשאר הדבש הלך העוקץ"

אריק זיו ויזר

"שהכבשה תישאר חיה והזאב יהיה שבע"

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן