19.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

סניף הליכוד בכפר סבא בכנסת ובמשרד החוץ

המשנה לראש העיר ויו"ר הסניף אורן כהן : "באנו לחזק ויצאנו מחוזקים"

בשבוע שעבר התקיים סיור לחברי הליכוד בכפר סבא לירושלים בארגונו והובלתו של המשנה לראש העיר ויו"ר הנהלת הסניף, אורן כהן.  לסיור יצאו כ-55 חברי הסניף אשר החלו אותו בביקור במשרד החוץ, שם שמעו סקירה על מעמדה של ישראל בעולם מאת סגנית שר החוץ, חברת הכנסת ציפי חוטובלי, החברים סיירו במשרד החוץ, ראו את חדר המצב כאשר קורים אירועים חריגים בחו"ל, בחדרי הישיבות ובטרקלין קבלת הפנים.
משם המשיכו לכנסת ישראל, שם פגשו את יושב ראש הכנסת, חבר הכנסת יולי אדלשטיין אשר סיפר על תפקידו ותפקידה של הכנסת בדמוקרטיה שלנו.

עוד תארחו החברים בחדר ועדת הפנים ואיכות הסביבה ושמעו את יו"ר הועדה ח"כ יואב קיש שסיפר על עבודת הועדה בראשותו ועל תחומי האחריות הרבים שלו.

בסוף היום התקיימה פגישה מרגשת שהיתה גולת הכותרת של היום כולו עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו ששוחח עימם על דאגתו הכנה למדינה ולעיר כפר סבא אשר לה חשיבות אסטרטגית . רוה"מ הצטלם עם החברים ושוחח איתם.
לאחר הפגישה המרגשת עבר הסיור למליאת הכנסת, שם הם זכו לראות מקרוב את עבודת הכנסת.
המטיילים חזרו לכפר סבא בשעות הערב, עייפים אך מרוצים…
אורן כהן :"חשוב מאד שחברי הליכוד ייחשפו לעבודת חברי הכנסת ונבחרינו ויראו אותה בזמן אמת. אני שמח שחברי הסניף באו במגע עם חברי הכנסת, השרים ואפילו רוה"מ ויכלו לשאול ולהעיר. למעשה באנו לחזק את הנבחרים בעבודתם ויצאנו מחוזקים"



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מטה הליכוד למען השוויון בנטל

אריק זיו ויזר

פעמי משיח בליכוד

אריק זיו ויזר

בחיפה לא יודעים להפסיד/מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

חוטובלי :"לא מוכנה לבחור בין שני סוגים של מוות"/ מאת:אריק קלנר

אריק זיו ויזר

ברכות לבביות לליכודניקים ברעננה

אלי חזן

שרי הליכוד :לשחרר את האסירים היהודיים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן