18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
תמר הר פז

סליחה מיחיאל חזן /מאת:תמר הר-פז.

יחיאל זה הזמן לבקש ממך סליחה על כל מה שעברת בשלוש שנים האחרונות.

בפרשת ההצבעות הכפולות שהביאה לפרישתך מעולם הפוליטיקה. סליחה שלא האמנו לך גם כשהכחשת וחזרת והכחשת. סליחה שעדפנו את יחיאל חזן , כפי שניסו לצייר אותו בכלי התקשורת על פני יחיאל חזן שהכרנו אותו.ה

סליחה שהיינו כ”כ עייפים וכ”כ מלאי גועל מפוליטיקאים מושחתים עד שמרוב רצון לתנקות מהם, פגענו גם במי שלא היה צריך ושפכנו את המיים עם התינוק.

ודווקא אתה שהיית נאמן בתקופה שבה כ”כ הרבה אחרים הלכו לאן שנשבה הרוח, שהצבעת נגד ההתנתקות והתבצרת על הגג בשא נור, ניפגעת.

וכל הזמן הזה רוני בראון , ח”כ חדש ולא מוכר נשא איתו את הסוד הכבד.

אף אחד לא משלה את עצמו ש”שלטון החוק” יתיחס עכשו לבר-און כמו שהוא התיחס אלייך. הוא כבר הרבה יותר מסתם ח”כ שהצביע הצבעה כפולה. הוא בן אדם, שנתן למישהו אחר להיות מואשם בעבירה שהוא ביצע ולקריירה שלו להקטע, בזמן שהוא עצמו המשיך לטפס בסולם הפוליטיקה , אבל בר-און אשכנזי ובר און פעיל של מפלגה שמוכנה למסור שטחים של ארץ ישראל וכבר התקשורת לא עטה עליו כפי שהיא עטה עלייך וכבר היועמ”ש לא ממהר לפעול והחקירה במשטרה תקועה ובטוח שתשאר תקועה לפחות עד אחרי הפריימריס של קדימה.

אז שוב סליחה יחיאל ותודה שחזרת אלינו , והלוואי שהעתיד יפצה אותך .



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סחיטה לאור יום/מאת:תמר הר-פז

אריק זיו ויזר

מורשת השנאה של הרשות הפלשתינאית

אלי חזן

להעלות את גיל הפרישה לנשים

אלי חזן

תמר הר פז: לאן הלכו כולם?

אריק זיו ויזר

הדלת המסתובבת של צחי הנגבי

אלי חזן

כשהרגבים על הקבר עוד חמים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן