23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי בארץ כללי

סוף לקרקס האבסורד

ח"כ נאוה בוקר מתקנת את נזקי העבר הקשורים לאפליה מתקנת שהפכה לאפליה הרסנית

 

הצעת חוק חדשה שיזמה ח"כ בוקר תבטל את ההעדפה המתקנת הקיימת כיום באוניברסיטאות ובמכללות כלפי בני מיעוטים שאינם משרתים בצה״ל ומקנה להם זכויות יתר, ובכך מפלה לרעה את אלה המשרתים בצה״ל ותורמים למדינה.

לפי התיקון לחוק "זכויות הסטודנט" לא תחול מדיניות של אפליה מתקנת במוסדות אקדמיים, על אזרחי ישראל אשר לא שירתו שירות חובה, או בשירות לאומי – אזרחי.
מטרת הצעת החוק היא להסדיר בחקיקה את תנאי הקבלה לאקדמיה הישראלית, בכל הנוגע לאוכלוסיות מוחלשות ובכך לעודד שוויון בנטל ואת השתלבות כלל המגזרים בחברה.

האפליה המתקנת נועדה לתקן אי צדק, ובפועל היא יוצרת אי צדק חמור הרבה יותר. היא הופכת את ערביי ישראל, שמסרבים לתרום למדינה, לאדונים ואת היהודים שסוחבים על גבם את נטל ההגנה על מדינת ישראל, לעבדים.
לאחר השחרור החיילים משקיעים רבות כדי להתקבל למוסדות להשכלה גבוהה ובמהלך לימודיהם הם נאלצים לעבוד קשה כדי לממן את שכר הלימוד ואת מחייתם. לצדם בספסל הלימודים, יושבים צעירים (בעיקר בני מיעוטים) שבחרו שלא לשרת את המדינה בשירות צבאי או אזרחי, אלה נהנים מתנאי קבלה נוחים וממלגות גבוהות ללימודים ולמחייה. הגיעה העת לבטל את קרקס האבסורד.
יתנו – יקבלו לא יתנו לא יקבלו.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בחזרה ל – 73' – פרק שלישי : מקהלת העבדים הליכודניקים*

אלי חזן

פרשת צו: מה בין ישראל לעמים

אלי כהן

"לדעת לשמוע"

עזריאל צפר

בוריס אפליצ'וק בועט – שואף לשריון ברשימה: "הקול הרוסי טרם אמר את דברו"

דניאל נחמיה

מארק עם הפנים לטיוואן

אריק זיו

לפיד במבחן המציאות

Arik Ziv
דילוג לתוכן