26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

סגן יו"ר הכנסת ח"כ כרמל שאמה פנה השבוע בשאילתה דחופה

ח"כ שאמה: "על העירייה לאכוף ולפעול בכל הכוח כנגד בנייה בלתי חוקית ולעצרה טרם הופכים את
הזמני לקבוע, לבנייה לא חוקית של מבנה דת לרבות מסגד יש משמעות כפולה והשלכות מעבר לבנייה
בלתי חוקית פשוטה".
סגן יו"ר הכנסת ח"כ כרמל שאמה פנה ביום רביעי (22.7.09) בשאילתה דחופה לשר הפנים מר אלי ישי בעקבות השיפוצים הנרחבים הנערכים בימים אלו במסגד סיקסיק ברח' האשל ביפו.

מתוך פנייתו של ח"כ שאמה: " נודע לי באחרונה כי האגודה האסלאמית של יפו ביצעה שיפוצים נרחבים במבנה ברחוב האשל 27, במטרה להפכו למסגד, בהיעדר אישורים כחוק. אם נכון הדבר מה נעשה בעניין אכיפת החוק במקרים של בנייה בלתי חוקית בכלל וביפו בפרט".

שר הפנים, מר אלי ישי השיב לח"כ שאמה כי ברחוב אשל 27 קיים מסגד בבעלות הווקף, שנערכים בו כיום שיפוצים פנימיים אשר אינם נדרשים להיתר בנייה. אך מאחורי המסגד קיים שטח אשר היה שייך בעבר לווקף ושימש במשך שנים את מפעל "כתר פלסטיק" שהקים בו סככות. המפעל התפנה מהמקום, ועיריית תל-אביב קבעה אותו כשטח ציבורי פתוח בהפקעה, ופועלת להוצאת היתר להריסת הסככות. לאחר שהמפעל פינה את המקום, יצקו אנשי הווקף בשטח הזה רצפת בטון בשטח של כ-70 מ"ר.

השר ישי ציין בנוסף כי לא תאפשר בנייה במתחם זה ותפעל לאכיפת חוק התכנון והבנייה. וביקש באופן אישי מח"כ שאמה לעקוב אחר הנדון ולעדכן את משרד הפנים.

ח"כ שאמה הביע את חששו של הפיכת הזמני לקבוע משום שהעירייה לא פועלת באופן חד משמעי וברור בנדון.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פיצויים עכשיו !

אריק זיו ויזר

אופיר אקוניס – סגולה לחתונה

אלי חזן

לקראת רפורמה היסטורית בבחירת שופטי בית-המשפט העליון:

אריק זיו ויזר

ליכודניק בוחן את האתגר הלאומי של הכנסת

אריק זיו ויזר

אירועי ספורט מרכזיים בספורט הישראלי ישודרו בחינם בערוצים פתוחים בלבד

אריק זיו ויזר

ברכת החג של סגן השר איוב קרא

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן